Jag hoppade på kampanjen, men valde att avsluta nu efter 12 mån. Jag var tvärtemot andras upplevelse aldrig riktigt nära att köpa nåt, för även när jag kom på nåt jag behövde så lockade inget i deras ganska smala urval. Jag förstår att de inte kan ha hur brett urval som helst, speciellt med sina kriterier för tillverkning, etc etc, men att betala månadsavgift för att få tillgång till ett så snävt urval är inte nåt jag uppfattar som privilegierat.
Sen är problemet med att köpa "premiumprodukter" online alltid samma: på bild ser de ut som exakt samma vara jag får i vanlig butik, för samma pris. Dvs deras medlemspris motsvarar eller överskrider det jag förväntar mig betala för samma vara i en galleria. För jag kan inte känna på produkten så måste jag förlita mig på några statiska bilder, och det är inte nog för att börja beställa. Kanske är en personlig egenhet, men så är det.
I deras försvar så var det supersmidigt att avsluta, inget tjafs. Så ifall man är sugen på att pröva och det kommer en bra kampanj så ska det inte vara ett orosmoment.