Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon som kör Singular Society? Är det värt 10k poäng att signa upp på ett år?
Mitt medlemskaps-år tar slut nu i December. När jag signade kunde man använda rabattkod som gav halva priset, så var ju väldigt värt.
Men sparar man några hundra eller så på ett/flera inköp under sitt medlemskap så är det ju billiga poäng.

Har själv köpt 2 stekpannor för 450kr/st under mitt år, kan rekommenderas! :)
 
Jag har det. Gick med vid flera 10’ kampanjen. Har inte köpt något än, men flera ggr varit nära så jag stannar. Se ovan inlägg att jag nu blev nyfiken på deras viner.
 
Jag hoppade på kampanjen, men valde att avsluta nu efter 12 mån. Jag var tvärtemot andras upplevelse aldrig riktigt nära att köpa nåt, för även när jag kom på nåt jag behövde så lockade inget i deras ganska smala urval. Jag förstår att de inte kan ha hur brett urval som helst, speciellt med sina kriterier för tillverkning, etc etc, men att betala månadsavgift för att få tillgång till ett så snävt urval är inte nåt jag uppfattar som privilegierat.

Sen är problemet med att köpa "premiumprodukter" online alltid samma: på bild ser de ut som exakt samma vara jag får i vanlig butik, för samma pris. Dvs deras medlemspris motsvarar eller överskrider det jag förväntar mig betala för samma vara i en galleria. För jag kan inte känna på produkten så måste jag förlita mig på några statiska bilder, och det är inte nog för att börja beställa. Kanske är en personlig egenhet, men så är det.

I deras försvar så var det supersmidigt att avsluta, inget tjafs. Så ifall man är sugen på att pröva och det kommer en bra kampanj så ska det inte vara ett orosmoment.
 
Japp håller med, tyckte dock stekpannorna var prisvärda. Känns som bra kvalite och var iaf inte dyrare än på andra ställen.
De hade även bra pris på vinglas/champagne glas som ändå var från ok märke.
 
Hmm, ser nu att jag inte fått bekräftelse på köp från varken Comviq eller Vimla (Fick dock från Tellus). Vet någon ifall man kan säga upp innan man får bekräftelse? Gjorde manuell registrering men då tar det ju upp till 8 veckor.

"Så snart butiken bekräftar köpet kommer du att få dina EuroBonus Poäng. Om butiken inte bekräftar köpet avslutas ärendet."
Gillar att SAS skriver det jag fetat ovan.
 
Hmm, ser nu att jag inte fått bekräftelse på köp från varken Comviq eller Vimla (Fick dock från Tellus). Vet någon ifall man kan säga upp innan man får bekräftelse? Gjorde manuell registrering men då tar det ju upp till 8 veckor.

"Så snart butiken bekräftar köpet kommer du att få dina EuroBonus Poäng. Om butiken inte bekräftar köpet avslutas ärendet."
Gillar att SAS skriver det jag fetat ovan.
Många köp som inte registreras och där exempelvis efterreg. inte går för det gått 12 över veckor :( kanske dags att skapa en lista på de som inte fungerat så man kan vara uppmärksam då även SAS/Eurobonus friskriver sig från ansvar.
 
Hmm, ser nu att jag inte fått bekräftelse på köp från varken Comviq eller Vimla (Fick dock från Tellus). Vet någon ifall man kan säga upp innan man får bekräftelse? Gjorde manuell registrering men då tar det ju upp till 8 veckor.

"Så snart butiken bekräftar köpet kommer du att få dina EuroBonus Poäng. Om butiken inte bekräftar köpet avslutas ärendet."
Gillar att SAS skriver det jag fetat ovan.
Samma sak här gällande både Comviq och Vimla. Fick direkt av Tellus.

SAS supporten skrev

Hvis du blot efterregistrer skal vi nok klare resten
Best regard
XXXXXX
Customer Car

SAS Online Shoppi
TRAVELERS GET MOR Engengs
 
Toppen