Comviq är jag redan kund hos, Tellus hade jag dock missat. 0,83 öre/poäng - givet (inget krav på 2 mån här som jag förstår det?). Tack för tipset.Antar du redan tagit Tellus och Comviq?![]()
För det mesta funkar mobilt bredband perfekt numera. Tyvärr inte till allt. Hade varit glad om jag slapp betala en massa extra för fiberuppkoppling men mobilt bredband fyller tyvärr inte alla behov ännu.Lite OT:
Har förstått att de flesta människor använder bredband hemma som kostar en del.
Jag har ett eget mobilabonnemang med fri surf hos Tre, och betalar en dryg hundring för att Kjaerstens abonnemang ingår.
Behöver därigenom inget ”riktigt” bredband genom att vi båda använder mobilt hotspot hemma. När vi kollar på Netflix och dylikt för våra nordiska deckare funkar det utmärkt. Var osäker först, men klockrent.
Så det sparar oss ett antal hundralappar varje månad. Enda ”poängintjänandet” på det är att jag kan betala räkningen i appen med mitt SAS Mastercard.
Det händer ju ibland att det inte reggas, vänta 48h och lägg sen ett ärende via ”Saknade poäng”. Borde gå att se där om besöket på hemsidan blivit loggat tror jag i alla fall.Beställde Vimla till dottern men fick inget bekräftelsemail. Beställde Tellus nyss och fick direkt. Bör man vara orolig för Vimla att det inte blir något och använda sig av ångerrätten samt göra ett nytt köp? Eller man kanske redan varit kund då så går det inte ändå.
Ditt köp hos Tellus Mobil den 2024-11-30 är nu registrerat och dina 3000 EuroBonus poäng som du tjänat in kommer att överföras till ditt konto så snart som möjligt.
Fick själv bekräftelse om att köpen hos Vimla, Hallon och Tellus reggats, dock inte Halebop. Brukar dock inte vara något problem om man efterfrågar efter 48 h.Beställde Vimla till dottern men fick inget bekräftelsemail. Beställde Tellus nyss och fick direkt. Bör man vara orolig för Vimla att det inte blir något och använda sig av ångerrätten samt göra ett nytt köp? Eller man kanske redan varit kund då så går det inte ändå.
Ditt köp hos Tellus Mobil den 2024-11-30 är nu registrerat och dina 3000 EuroBonus poäng som du tjänat in kommer att överföras till ditt konto så snart som möjligt.
Hos oss funkar det klockrent.För det mesta funkar mobilt bredband perfekt numera. Tyvärr inte till allt. Hade varit glad om jag slapp betala en massa extra för fiberuppkoppling men mobilt bredband fyller tyvärr inte alla behov ännu.![]()
Igår när jag kollade så stod det att denna skulle gälla till 2dec, idag när jag tänkte beställa så står det istället 20p. Typiskt :/120poäng / 100kr på Sonos just nu, perfekt för den som ändå letar efter dessa under black week.