Senaste nytt

SAS Webshopping

Igår när jag kollade så stod det att denna skulle gälla till 2dec, idag när jag tänkte beställa så står det istället 20p. Typiskt :/
Eller tittar jag på fel ställe?

Fick ihop 10k iallafall med Hallon, Factor & DI.
Nej de har sänkt den. Du kanske kan köpa via Elgiganten/Netonnet istället med Zupergift 50p/100kr ist.

Skärmavbild 2024-12-01 kl. 15.50.48.png

Fick själv bekräftelse om att köpen hos Vimla, Hallon och Tellus reggats, dock inte Halebop. Brukar dock inte vara något problem om man efterfrågar efter 48 h.
Såg din tidigare fråga för Tellus, inget 2 mån krav där men gör ju inte heller så mycket om man missar :)

Hoppade på Halebop bredband också, bra tips! Fick inte heller något bekräftelse-mail.

Hej!

Skulle precis växla in Zupergift på Elgiganten men verkar som man tagit bort Elgiganten som alternativ?

Eller kan detta vara ett tillfälligt problem?

Hej!

Skulle precis växla in Zupergift på Elgiganten men verkar som man tagit bort Elgiganten som alternativ?

Eller kan detta vara ett tillfälligt problem?
Mycket märkligt. Jag köpte ny kyl & frys på Elgiganten i torsdag och då gick det utmärkt att köpa presentkort på Zupergift.

igår kväll var presentkorten på 5000:- slut så jag fick köpa några 1000:-
Jag är ganska övertygad om att Elgiganten endast tillfälligt är borta.

Noterar att Elgigantens presentkort även försvunnit i SAS Eurobonusshop. Vi får hoppas att de kommer tillbaka - själv har jag aldrig tagit "omvägen" via Zupergift utan köpt dem direkt av SAS.

Toppen