Senaste nytt

SAS Webshopping

Gjort en liten sammanställning över veckans deals som jag iaf tycker är värda :)

Här finns nog minst 50k+ poäng att hämta om man är 2 personer för varje mobilabonnemang och ännu inte hoppat på Enkla.

Enkla bolaget (elavtal) har nu 10k! 8/12:

Hallon 4k (1k) 2/12:
Finns abonnemang för 9kr/mån, dvs 0,0045kr/poäng. Tror inte jag sett billigare poäng Måste behålla i minst 2 månader.

Tellus Mobil 3k (2k) 2/12:
25kr/mån för abonnemang, väldigt bra!

Halebop 4k (1k) 2/12:
149kr/mån dock ingen bindningstid. Ca 4öre/poäng, väldigt bra såklart.

Vimla 3k (1k) 2/12:
Finns abonnemang för 20kr/mån, nästan lika bra som Hallon. Given sign-up givetvis! Behålla minst 2 månader.

Comviq 3k (1k) 2/12:
Finns för 25kr/mån, ingen bindningstid. Som med alla andra ovan, given sign-up.

Factor_ 5k (2.5k) 2/12:

Hemköp 50p/100 (15p/100) 2/12:

Hellofresh 4k (1k) 8/12:

Dagens Industri 1k (500) 2/12:

Nextory 1k (500) 2/12:

Tog Hallon och Vimla x 2. Säger man upp det 31/1 då eller kan man säga upp det tidigare? Minst 2 månader står det.

Bra tips det här!

Tog Hallon och Vimla x 2. Säger man upp det 31/1 då eller kan man säga upp det tidigare? Minst 2 månader står det.

Bra tips det här!
Snyggt! Hoppas du såg att för hallon så var 149kr/mån abonnemanget ett Mini som inte ingick i kampanjen. Ja precis, blir väl runt där. Ibland kan man ju regga uppsägningen innan men säga till vilket datum. Bara man slipper betala för den 3e månaden, brukar ju finnas något slags brytdatum där man behöver säga upp innan.

Snyggt! Hoppas du såg att för hallon så var 149kr/mån abonnemanget ett Mini som inte ingick i kampanjen. Ja precis, blir väl runt där. Ibland kan man ju regga uppsägningen innan men säga till vilket datum. Bara man slipper betala för den 3e månaden, brukar ju finnas något slags brytdatum där man behöver säga upp innan.

Var Halebop visst? Inte Hallon? Hallon 9 kr!

Hur börjar man bäst en lördagsmorgon om inte genom att teckna ett några onödiga mobilabonnemang i SAS-portalen?

Hallon och Vimla ger totalt 7 000 poäng till en snittkostnad på ca 0,8 öre per poäng, beräknat utifrån att man säger upp efter 2 månader. Ingen nytta av abonnemangen men för det priset är det en nobrainer.

Förnyar alltid bredband under Black Friday-kampanjerna, Halebop 1000/1000 mbit för i snitt 419 kr/mån (första 3 mån gratis, därefter 559 kr/mån under månad 4-12) var klart billigast på min adress och ger dessutom 4 000 poäng.

Ska även passa på att byta elavtal vilket ger ytterligare 10 000 poäng.

En bra lördagsmorgon. :)

Hur börjar man bäst en lördagsmorgon om inte genom att teckna ett några onödiga mobilabonnemang i SAS-portalen?

Hallon och Vimla ger totalt 7 000 poäng till en snittkostnad på ca 0,8 öre per poäng, beräknat utifrån att man säger upp efter 2 månader. Ingen nytta av abonnemangen men för det priset är det en nobrainer.

Förnyar alltid bredband under Black Friday-kampanjerna, Halebop 1000/1000 mbit för i snitt 419 kr/mån (första 3 mån gratis, därefter 559 kr/mån under månad 4-12) var klart billigast på min adress och ger dessutom 4 000 poäng.

Ska även passa på att byta elavtal vilket ger ytterligare 10 000 poäng.

En bra lördagsmorgon. :)
Antar du redan tagit Tellus och Comviq? :)

Bara att ha i åtanke så är det inte alltid under black friday du får bästa priserna. Fixade telenor 1000/1000 i september för 299kr per månad (12månader) + 4000p

Toppen