Har Fortum någon kampanj just nu?
Har Fortum någon kampanj just nu?
Är själv bunden till Telia och trivs bra här. Hur tar ni dessa erbjundanden, har ni ett e-sim ni "vaskar" dessa erbjudanden på? Såg att Vimla, hallon och många andra har väldigt billiga abonnemang, samt att du kan säga upp det rätt fort efteråt. Tänker om jag ska koppla det till ett sim jag inte använder för att få poängen.Väldigt mycket kampanjer, antar de flesta redan betat av alla mobilabonnemang annars finns det mycket poäng att hämta.
Du köper bara ett abonnemang med nytt nummer, tycker nästan enklare med vanligt fysiskt än esim. Jag och sambon har under perioder haft stora högar med kort liggande, som en annan knarklangareÄr själv bunden till Telia och trivs bra här. Hur tar ni dessa erbjundanden, har ni ett e-sim ni "vaskar" dessa erbjudanden på? Såg att Vimla, hallon och många andra har väldigt billiga abonnemang, samt att du kan säga upp det rätt fort efteråt. Tänker om jag ska koppla det till ett sim jag inte använder för att få poängen.
Har beställt hellofresh men bråkar lite just nu då mina poäng inte registreras. Så jag skjuter fram andra leveranserna tills detta blir löst.Sen kan jag semi-rekommendera (reggade själv båda för 2v sen, fått kassen/matlådorna men inte poäng ännu) Hellofresh (4k)+Factor (5k), verkar vara samma företag. Det är 9k poäng för ca 660kr, sen är ju skillnaden att man får mat. Som man ju ändå behöver vilket skiljer från abonnemangen eller reflexvästarSå går ju dra av ev egen alternativ matkostnad från kalkylen så blir det ännu bättre.
Har du inte signat de andra abonnemangen också skulle jag rekommendera det. Är väldigt bra deals, den för 9kr är nog bästa ration jag settHar beställt hellofresh men bråkar lite just nu då mina poäng inte registreras. Så jag skjuter fram andra leveranserna tills detta blir löst.
Factor ska jag också testa
Abonnemanget blev att kosta 9kr i månaden så inget jag lider av hehe
Första leveransen matlådor kostar 330-360kr något.Kostar Factor 9kr eller missar jag något?