Senaste nytt

SAS Webshopping

Suck, tack då får jag kontakta supporten igen. Har flertalet presentkort och produktköp jag gjort via deras portal som ej finns kvar längre.
Vad för presentkort menar du? De presentkort du köper i Eurobonus-shop visas aldrig i ”poäng påväg”. Det är endast de inköp du gjort via butiker i webshoppen.

När de väl blivit överförda från ”poäng påväg” så kan du se dom listade på ”överförda poäng” längre ner.

Vad för presentkort menar du? De presentkort du köper i Eurobonus-shop visas aldrig i ”poäng påväg”. Det är endast de inköp du gjort via butiker i webshoppen.

När de väl blivit överförda från ”poäng påväg” så kan du se dom listade på ”överförda poäng” längre ner.
Okej jag anade nästan det. Presentkorten ( filmstaden, cervera) samt rituals adventskalender är köpta via EuroBonus shop. Dessa syns precis som du då säger inte under inkommande poäng. Sedan har jag köpt via sas shopping och där syns det att poäng är på väg.

Fråga,
Det är väl så att om jag använder SAS Shopping för att handla på en sida, och den sidan då erbjuder en rabattkod, så ska jag inte använda den för att få eurobonuspoäng? Eller funkar det att använda sidornas egna rabattkoder och samtidigt få poäng?

Enkla elbolaget erbjuder just nu 10k poäng om man tecknar avtal innan 8/12.

Vänligen notera: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Kampanjen gäller endast nya svenska kunder - motsvarande icke-aktiva kunder inom de senaste 12 månaderna.

Enkla elbolaget erbjuder just nu 10k poäng om man tecknar avtal innan 8/12.

Vänligen notera: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Kampanjen gäller endast nya svenska kunder - motsvarande icke-aktiva kunder inom de senaste 12 månaderna.
Bytte själv precis nu från Fortum till detta bolag. Fortum har jag inte nyttjat deras erbjudande ännu, så det får bli till nästa år.

• Gilla
Reactions: Gus
NordVPN 250p per 100:-Någon som vet hur det fungerar om man har ett pågående abonnemang hos dom? Läggs de 27 månaderna på efter att det abonnemanget tar slut? Eller får man snällt två parallella abonnemang hos dom? :)

Toppen