Flyer722
Medlem
Glöm inte bort att du nu måste vänta 12månader innan du blir kund hos fortum igen.Lyckades förhandla bort den sist, men ifall det inte funkar denna gång så hoppar jag så fort jag får mina 10k poäng
Glöm inte bort att du nu måste vänta 12månader innan du blir kund hos fortum igen.Lyckades förhandla bort den sist, men ifall det inte funkar denna gång så hoppar jag så fort jag får mina 10k poäng
Jadå! Tror det varit 1,5 år snart, ska dubbelkolla mailen innan jag registrerar igenGlöm inte bort att du nu måste vänta 12månader innan du blir kund hos fortum igen.
Ja den var till 31/10, de tog bort den i förtid.Jag kan ha drömt, men var nästan säker på att det stod 31/10. Men men... Kanske satsar på Telinet då
Kanske säger något om hur höga elpriser som väntas i vinter
Se pmDet är allmänt känt att man kan hoppa på Fortum-dealen för 10k poäng flera gånger (om man hållit sig borta i tolv månader och därefter räknas som ny kund igen).
Någon som vet om detsamma gäller för övriga elbolag? Någon som till och med gjort det själv?
Jag har snart gått igenom alla bolag som erbjuder bonuspoäng nämligen!
Någon som testat nedan? Kan man säga upp en kattförsäkring efter ngn månad?
Visa bifogad bild 158655
SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poäng
Med SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.com