Samma här. Tack för denna tiden Enkla Elbolaget!Poängen för Enkla kom idag (har startdatum 1nov). Nu kan jag med säkerhet gå över till Skellefteåkraft.
Prova idag igen, kanske var någon bugg igår? Jag gjorde som vanligt och det fungerade. Jag är så dålig på elpriser men jag tror att jag fick en okej deal. Rabatt på spotpris och rabatt på månadsavgiften.Försökte signa upp för Skellefteå Krafts erbjudande, men kommer inte vidare till signering. Någon som haft samma problem som också har lösning?
Härligt! Jag har fortfarande inte fått startdatum för när Skellefteå Kraft ska starta hos mig. Men visst borde jag kunna hoppa på dealen med Telinet om jag väljer ett startdatum långt fram i tiden, tex 1 januari 2025?HahaNu är det krig på elavtals-marknaden! Får vi 15-20k innan året är slut? Telinet kör också en 10k kampanj, giltig till 31/10.
SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poäng
Med SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.com
Jag kan inte längre hitta villkoren för Skellefteå Kraft men om det är samma villkor som för Telinet ser jag inga problem med detta.Härligt! Jag har fortfarande inte fått startdatum för när Skellefteå Kraft ska starta hos mig. Men visst borde jag kunna hoppa på dealen med Telinet om jag väljer ett startdatum långt fram i tiden, tex 1 januari 2025?
Borta för mig också.Har de tagit bort Skellefteå Kraft från webbshoppen, eller är det bara för mig?