Senaste nytt

SAS Webshopping

Försökte signa upp för Skellefteå Krafts erbjudande, men kommer inte vidare till signering. Någon som haft samma problem som också har lösning?
Prova idag igen, kanske var någon bugg igår? Jag gjorde som vanligt och det fungerade. Jag är så dålig på elpriser men jag tror att jag fick en okej deal. Rabatt på spotpris och rabatt på månadsavgiften.

Screenshot_20241009_110322_Chrome.jpg

Haha :) Nu är det krig på elavtals-marknaden! Får vi 15-20k innan året är slut? Telinet kör också en 10k kampanj, giltig till 31/10.

Härligt! Jag har fortfarande inte fått startdatum för när Skellefteå Kraft ska starta hos mig. Men visst borde jag kunna hoppa på dealen med Telinet om jag väljer ett startdatum långt fram i tiden, tex 1 januari 2025?

Härligt! Jag har fortfarande inte fått startdatum för när Skellefteå Kraft ska starta hos mig. Men visst borde jag kunna hoppa på dealen med Telinet om jag väljer ett startdatum långt fram i tiden, tex 1 januari 2025?
Jag kan inte längre hitta villkoren för Skellefteå Kraft men om det är samma villkor som för Telinet ser jag inga problem med detta.
Värt att tänka på är att din nätägare skickar information både till dig, ny leverantör och avslutande leverantör. Skellefteå får information om slutdatum men vet inte om det kan ställa till det för dig angående poängen.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen