Senaste nytt

SAS Webshopping

Det går Inte att lägga ihop två Zupergift presentkort när du växlar in till affärs presentkort. Dessutom har jag inte sett att det finns presentkort på Elgiganten på mer än 5000:-
Det går dock bra att lösa in ett 10000:- Zupergift till två 5000:- Elgiganten. Funkar utmärkt att beställa online och då mata på med flera presentkort. Vet inte hur många de tillåter men jag har kört in 5 st i en beställning så det funkar.
Just nu är högsta Elgiganten på Zupergift 250:- :(

Har varit med om det förut också. Bara att vänta en eller två dagar så fyller de på. Nu finn det 5000:- presentkort igen.
Så tanken är 10k Zuper, för vilket 2 x 5k på Elgiganten? Och de begränsar inte antal presentkort på webbshoppen?

Har en TV som börjar vara på sista visan… så tänkte kanske klämma till på en SAS MC dubbelhelg så man har när den klappar ihop.

Jag tycker att det var svårt att jämföra priser från andra elbolag med Enkla och jag misstänker att Enkla ligger lite högre i pris men det gör ju inte så mycket när man bara är "bunden" i 8 veckor.
Om du läser villkoren ser du att uppsägningstid är innevarande månad + 1 månad. Så säger du upp i oktober löper det till sista november.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag köpte för några timmar sedan. Köpte för 10k som växlades in till 20 presentkort a 500kr.

Ordern hos elgiganten var på en bit över 20k men drog det sista på kreditkortet. Det kändes som ctrl c + ctrl v började bli utslitna...
Det va alltså du som köpte slut på dom.

Nu finns Elgiganten 5000 igen så du skulle ha väntat lite så hade du sparat in slitaget på knapparna. ;)

Toppen