Senaste nytt

SAS Webshopping

Ja, tänkte svara samma. Byter ändå så ofta att jag inte direkt jämför längre.
Såg ganska normalt ut, bryr mig själv inte så mycket om priset då jag oftast byter var tredje månad och försöker snitta 25-30k poäng om året.
Tack för svar! Aha, jag missade att det var utan bindningstid. Har för mig sist när jag skaffade med ett annat bolag och fick poäng från EuroBonus att det var 12 månaders bindningstid. Men detta verkar ju toppen

Såg ganska normalt ut, bryr mig själv inte så mycket om priset då jag oftast byter var tredje månad och försöker snitta 25-30k poäng om året.
Jag signade upp nu för Enkla, 8k blev för mycket att motstå. Men satt startdatum 4 okt iaf, så blir 2 mån med Telinet :)
Jag signade också upp för Enkla nu, from 1 oktober. Har redan fått bekräftelse på mailen om att 8000 poäng är registrerade och överförs inom 8 veckor (bekräftelsen kom tom innan jag fick något mail från Enkla om att jag skaffat deras avtal). Vi kan väl påminna varandra när detta skett och kolla ut ett nytt elbolag efter det! :).

Jag tycker att det var svårt att jämföra priser från andra elbolag med Enkla och jag misstänker att Enkla ligger lite högre i pris men det gör ju inte så mycket när man bara är "bunden" i 8 veckor.

Yes, fick det mailet också direkt efter jag signat. Känns ju alltid bra, tycker också den biten blivit mycket bättre generellt på webshoppen.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag ska göra ett inköp av elektronik. Kan jag köpa två zupergift a 10k styck, sen växla in mot ett presentkort hos elgiganten eller netonnet på totalt 20k? Funkar det online både hos elgiganten och netonnet eller behöver jag handla fysiskt i butik?

Nåt annat jag bör tänka på? Har inte varit inne i presentkortsträsket innan.
Det går Inte att lägga ihop två Zupergift presentkort när du växlar in till affärs presentkort. Dessutom har jag inte sett att det finns presentkort på Elgiganten på mer än 5000:-
Det går dock bra att lösa in ett 10000:- Zupergift till två 5000:- Elgiganten. Funkar utmärkt att beställa online och då mata på med flera presentkort. Vet inte hur många de tillåter men jag har kört in 5 st i en beställning så det funkar.

Toppen