nope, inget finstilt:Emil123 skrev:Minns bara att det stod med som en egen rad på erbjudande-sidan för EB signup kampanjen. Men vet inte om det fanns några vilkor etc i det finstilta.Klicka för att utvidga...
Det skrevs på Singular Society x Eurobonus sidan, på deras sida. Att man signar upp får man 10k plus om man handlar får man 100p/100krJannes skrev:Var 100p/100kr på nåt sätt kopplat till eller garanterat som del av den andra 10000p-kampanjen?Eller är det bara nåt som folk fått för sig?Klicka för att utvidga...
HOW TO EARN SAS EUROBONUS EXTRA POINTSWhen you sign up for a Singular Society Annual Membership, enter your EuroBonus number in the checkout to earn 10 000 EuroBonus Extra Points.Once you have entered you EuroBonus number in the checkout, you will also earn 100 EuroBonus Extra Points per 100 SEK for product purchases.You only need to enter your EuroBonus number in the checkout one time. Once entered all your coming orders will generate EuroBonus Extra Points - you do not need to add your EuroBonus number for each new order. Once you have entered your EuroBonus number, the EuroBonus-field in checkout will not be shown again.Klicka för att utvidga...
Är faktiskt väldigt klumpigt skrivet, för det jag tror de ville säga var att "annual membership" get 10000p på ett bräde, men alla som lägger in EB-nummer får ta del av 100p/100kr. Dvs två olika erbjudanden.Tamas skrev:Det skrevs på Singular Society x Eurobonus sidan, på deras sida. Att man signar upp får man 10k plus om man handlar får man 100p/100krJag tycker att det är OK att ta bort detta men kunder som signade upp med dessa villkor kan rimligt förvänta sig att fortsätta få villkoren under medlemskapsperioden. Det fanns inget om att det är tillfälligt eller kan ändras under perioden. Så antingen ge poäng för köp eller ska få avbryta prenumerationen i förväg.Så medvetna jävlar vi är...Klicka för att utvidga...
Håller med att man kan tolka hur som helst. Men om villkoren är otydliga och man godtyckligt kan förvänta sig 100p/100kr kan man inte bara ta bort intjäningen. Det finns inget 'just nu', eller 'tills vidare'...Jannes skrev:Är faktiskt väldigt klumpigt skrivet, för det jag tror de ville säga var att "annual membership" get 10000p på ett bräde, men alla som lägger in EB-nummer får ta del av 100p/100kr. Dvs två olika erbjudanden.Klicka för att utvidga...
Yes, men du kan bara slå ihop presentkortet till ett gemensamt saldo en gång. Sedan kan du inte slå ihop det "gemensamma saldot" med ett annat presentkort om du förstår vad jag menar.1axen skrev:Hej,Någon som provat använda Zupergift för Hotels.com nyligen och vet om det fortfarande gäller?Alltså att köpa zupergift i Eurobonus shoppen, lösa in de till Hotel.com gift card hos zupergift och sedan lösa in det på hotels.com hemsida under denna länk:https://hotels.jigsawbusinesssolutions.com/se/sv/overforTack!Klicka för att utvidga...
Har de svarat än på 100p/100kr?Sir Lemon skrev:Korrespondensen fortsatte i vänlig ton och jag hälsade från oss på sajten att det vore bra om de höll i samarbetet med Eurobonus även när man handlar hos dem. Poängen nu på mitt konto.Klicka för att utvidga...
Jag frågade ett tag sen, tror någon sa 6månader?Soetflyg skrev:Är det 12 månader man måste vara ”borta” från Fortum innan man kan komma tillbaka och få 10k poäng igen?Klicka för att utvidga...
Ja, alla poäng oavsett hur de kommer in räknas mot nivåerna i Fly Premium.GIGADRAIN skrev:Är det någon som vet om poängen från Sas webshop räknas för fly premium? Jag ligger väldigt nära spärren för business och några beställningar i webshoppen hade ju varit en väldigt smidig lösningKlicka för att utvidga...