nope, inget finstilt:Minns bara att det stod med som en egen rad på erbjudande-sidan för EB signup kampanjen. Men vet inte om det fanns några vilkor etc i det finstilta.
Det skrevs på Singular Society x Eurobonus sidan, på deras sida. Att man signar upp får man 10k plus om man handlar får man 100p/100krVar 100p/100kr på nåt sätt kopplat till eller garanterat som del av den andra 10000p-kampanjen?
Eller är det bara nåt som folk fått för sig?
HOW TO EARN SAS EUROBONUS EXTRA POINTS
When you sign up for a Singular Society Annual Membership, enter your EuroBonus number in the checkout to earn 10 000 EuroBonus Extra Points.
Once you have entered you EuroBonus number in the checkout, you will also earn 100 EuroBonus Extra Points per 100 SEK for product purchases.
You only need to enter your EuroBonus number in the checkout one time. Once entered all your coming orders will generate EuroBonus Extra Points - you do not need to add your EuroBonus number for each new order. Once you have entered your EuroBonus number, the EuroBonus-field in checkout will not be shown again.
Är faktiskt väldigt klumpigt skrivet, för det jag tror de ville säga var att "annual membership" get 10000p på ett bräde, men alla som lägger in EB-nummer får ta del av 100p/100kr. Dvs två olika erbjudanden.Det skrevs på Singular Society x Eurobonus sidan, på deras sida. Att man signar upp får man 10k plus om man handlar får man 100p/100kr
Jag tycker att det är OK att ta bort detta men kunder som signade upp med dessa villkor kan rimligt förvänta sig att fortsätta få villkoren under medlemskapsperioden. Det fanns inget om att det är tillfälligt eller kan ändras under perioden. Så antingen ge poäng för köp eller ska få avbryta prenumerationen i förväg.
Så medvetna jävlar vi är...
Håller med att man kan tolka hur som helst. Men om villkoren är otydliga och man godtyckligt kan förvänta sig 100p/100kr kan man inte bara ta bort intjäningen. Det finns inget 'just nu', eller 'tills vidare'...Är faktiskt väldigt klumpigt skrivet, för det jag tror de ville säga var att "annual membership" get 10000p på ett bräde, men alla som lägger in EB-nummer får ta del av 100p/100kr. Dvs två olika erbjudanden.