Skrev ett klagomeddelande till Singular Society tidigare idag:
”Jag skulle vilja att ni ringde mig och berättade när ni tänkte föra över de 10.000 SAS Eurobonus extrapoäng som ni utlovade i kampanjen i nov/dec när pga detta valde att teckna medlemskap hos er. (Och ja, jag fyllde i eurobonusnumret vid anmälan: XXXYYYZZZ).
Fick väldigt konstruktivt svar från en medarbetare ganska snabbt:
”
Bästa X!
Våra systemutvecklare har gjort en manuell överföring av 10 000 SAS Eurobonus poäng till dig. Den verställs imorgon.
Vi kunde ej se dina registrerade EB i vårt system och systemutvecklaren hittade ingen bugg så det verkar som att något skett/gått fel under registreringen. Lösningen har varit manuell handpåläggning och dina poäng är påväg samt att vi lagt in din EB i din profil hos oss.
Hoppas att du får en fortsatt fin vecka X och tack för att du är medlem på Singular Society!
Vänligen, Y”
Nu återstår att se huruvida detta förverkligas. Skrev ett svar till hen och kompletterande fråga:
”
Hej Y!
Många tack för ett väldigt vänligt och konstruktivt mail! Jag hoppas företaget uppskattar ditt proaktiva synsätt.
Håller tummarna för att transaktionen går bra och då stannar jag gärna kvar hos er.
En fråga bara: är det sant att ni tar bort eurobonuspoängen för inköp, trots att ni lovade det i kampanjen? Lite lurad skulle man ju då ändå känna sig.
Allt gott!
X