djmanosv
Medlem
jag väntar sen augusti 2023... fick 3 månaders utan månadsavgift för kompensering och de har lovat att poängen kommer inom snar framtidLite pissed på Hedvig. Visa bifogad bild 150111
jag väntar sen augusti 2023... fick 3 månaders utan månadsavgift för kompensering och de har lovat att poängen kommer inom snar framtidLite pissed på Hedvig. Visa bifogad bild 150111
Det är vad de säger och sen kanske händer inte ändå. Bra att pusha lite annars förhalar de till nästa månad,.och nästa månad...Datapunkt: Fick svar från Hedvig: Visa bifogad bild 150253
Mitt köp har inte blivit registrerat på två veckor nu. Rapporterade saknade poäng efter 48 timmar, men fortfarande inte hört något mer om det. Kan det hjälpa att skriva till kundtjänst igen?Comviq kampanj i Onlineshopping portalen. 2500 poäng, minsta abonnemanget kostar 119kr. Står ingenting om krav på att behöva ha abonnemanget en viss period.
SAS Online Shopping
onlineshopping.flysas.com
Menar du att det saknas under "Poäng på väg till dig?" https://onlineshopping.flysas.com/sv-SE/mitt-kontoMitt köp har inte blivit registrerat på två veckor nu.
Ja, precis, och jag har inte heller fått något mail om det. Läste nu att det kan ta upp emot 8 veckor innan något händer när man rapporterat saknade poäng, så jag får kanske vänta ett tag till.Menar du att det saknas under "Poäng på väg till dig?" https://onlineshopping.flysas.com/sv-SE/mitt-konto
Riktigt synd och måste säga förvånande. Uppfattade det som ett riktigt partnerskap med tanke på poängen för medlemskapet, var de inte också på Diamondeventet? Var inte länge men hann dra in en del så får väl glädjas över det. Har ett par retroregistreringar, lär ju bli tjafs…Singular Society har slutat ge 100p per 100kr för alla köp. Numera 0p per 100kr.
Riktigt synd och måste säga förvånande. Uppfattade det som ett riktigt partnerskap med tanke på poängen för medlemskapet, var de inte också på Diamondeventet? Var inte länge men hann dra in en del så får väl glädjas över det. Har ett par retroregistreringar, lär ju bli tjafs…