SAS Webshopping

• Thread starter Thread starter Andreas Eriksson
  • Start date Start date
Datapunkt: Fick svar från Hedvig:

5051b8e8-c3f9-4eb9-b9da-0f6f92d0f567-png.150253

imartin skrev:Comviq kampanj i Onlineshopping portalen. 2500 poäng, minsta abonnemanget kostar 119kr. Står ingenting om krav på att behöva ha abonnemanget en viss period.SAS Online Shopping - Shoppa & tjäna poängMed SAS Online Shopping kan du handla och tjäna poäng i mer än 500 butiker. Du behöver bara logga in så registrerar vi köpet automatiskt.onlineshopping.flysas.comKlicka för att utvidga...
Mitt köp har inte blivit registrerat på två veckor nu. Rapporterade saknade poäng efter 48 timmar, men fortfarande inte hört något mer om det. Kan det hjälpa att skriva till kundtjänst igen?

Soetflyg skrev:Singular Society har slutat ge 100p per 100kr för alla köp. Numera 0p per 100kr.Klicka för att utvidga...
Riktigt synd och måste säga förvånande. Uppfattade det som ett riktigt partnerskap med tanke på poängen för medlemskapet, var de inte också på Diamondeventet? Var inte länge men hann dra in en del så får väl glädjas över det. Har ett par retroregistreringar, lär ju bli tjafs…

ARN01 skrev:Riktigt synd och måste säga förvånande. Uppfattade det som ett riktigt partnerskap med tanke på poängen för medlemskapet, var de inte också på Diamondeventet? Var inte länge men hann dra in en del så får väl glädjas över det. Har ett par retroregistreringar, lär ju bli tjafs…Klicka för att utvidga...

Verkligen, överlag god kvalité och jag spenderade gärna pengar hos dem så synd!

Soetflyg skrev:Singular Society har slutat ge 100p per 100kr för alla köp. Numera 0p per 100kr.Klicka för att utvidga...
Var finns den officiella informationen om detta? Blir riktigt störd över att de gör så. Väntar fortfarande på mina välkomstpoäng, men får väl kolla igen alt med SAS Eurobonus.

Inte hittat något officiellt men raden om 100p/100kr är borttagen helt och ser inget annat erbjudande. De har även sänkt till 5000p och tror även texten om discount codes är ny.

MicrosoftTeams-image_66.jpg

Eurobonus

Earn 5 000 points when you sign up for a Singular Society membership at singular-society.com.

Header_Logo.svg

singular-society.com

Sir Lemon skrev:Var finns den officiella informationen om detta? Blir riktigt störd över att de gör så. Väntar fortfarande på mina välkomstpoäng, men får väl kolla igen alt med SAS Eurobonus.Klicka för att utvidga...
Jag hörde av mig till SS's kundsupport, och fick poängen 1m efter sign-on. Tror du t.o.m. reggade innan

Sir Lemon skrev:Var finns den officiella informationen om detta? Blir riktigt störd över att de gör så. Väntar fortfarande på mina välkomstpoäng, men får väl kolla igen alt med SAS Eurobonus.Klicka för att utvidga...
När jag mejlade svarade dom att dealen där man fick poäng för varje köp upphörde vid årsskiftet.

Emil123 skrev:Inte hittat något officiellt men raden om 100p/100kr är borttagen helt och ser inget annat erbjudande. De har även sänkt till 5000p och tror även texten om discount codes är ny.EurobonusEarn 5 000 points when you sign up for a Singular Society membership at singular-society.com.singular-society.comKlicka för att utvidga...
Lite intressant för att de lockade till ett års medlemskap med en viss erbjudande. Lite oklart om de får ta bort deras del av löftet innan 1 års bindning har gått ut.

Tamas skrev:Lite intressant för att de lockade till ett års medlemskap med en viss erbjudande. Lite oklart om de får ta bort deras del av löftet innan 1 års bindning har gått ut.Klicka för att utvidga...
Sant. Borde jag tänkt på när jag klagade hos dom.

Soetflyg skrev:Sant. Borde jag tänkt på när jag klagade hos dom.Klicka för att utvidga...
jag börjar med att be om poängen för januari ordern, för jag helt missade att jag inte fått nåt där.

Och utgår från deras svar...

Tänker att om dom inte ger poängen, så gör man en charegeback? Har ju inte levererat det man "beställt"

Var 100p/100kr på nåt sätt kopplat till eller garanterat som del av den andra 10000p-kampanjen?

Eller är det bara nåt som folk fått för sig?

Back