Senaste nytt

SAS Webshopping

Maxxan

Medlem
När jag handlade för en månad sedan sa personalen i butiken att det fortfarande gällde med 1p per kr, men när jag hörde av mig till kundtjänst dagen efter fick jag veta att det slutat gälla vid årsskiftet. Avslutade medlemskapet samma dag.
 

Tamas

Medlem
Var 100p/100kr på nåt sätt kopplat till eller garanterat som del av den andra 10000p-kampanjen?
Eller är det bara nåt som folk fått för sig?
Det skrevs på Singular Society x Eurobonus sidan, på deras sida. Att man signar upp får man 10k plus om man handlar får man 100p/100kr

HOW TO EARN SAS EUROBONUS EXTRA POINTS​

When you sign up for a Singular Society Annual Membership, enter your EuroBonus number in the checkout to earn 10 000 EuroBonus Extra Points.

Once you have entered you EuroBonus number in the checkout, you will also earn 100 EuroBonus Extra Points per 100 SEK for product purchases.

You only need to enter your EuroBonus number in the checkout one time. Once entered all your coming orders will generate EuroBonus Extra Points - you do not need to add your EuroBonus number for each new order. Once you have entered your EuroBonus number, the EuroBonus-field in checkout will not be shown again.

Jag tycker att det är OK att ta bort detta men kunder som signade upp med dessa villkor kan rimligt förvänta sig att fortsätta få villkoren under medlemskapsperioden. Det fanns inget om att det är tillfälligt eller kan ändras under perioden. Så antingen ge poäng för köp eller ska få avbryta prenumerationen i förväg.

Så medvetna jävlar vi är...
 

Jannes

Medlem
Det skrevs på Singular Society x Eurobonus sidan, på deras sida. Att man signar upp får man 10k plus om man handlar får man 100p/100kr



Jag tycker att det är OK att ta bort detta men kunder som signade upp med dessa villkor kan rimligt förvänta sig att fortsätta få villkoren under medlemskapsperioden. Det fanns inget om att det är tillfälligt eller kan ändras under perioden. Så antingen ge poäng för köp eller ska få avbryta prenumerationen i förväg.

Så medvetna jävlar vi är...
Är faktiskt väldigt klumpigt skrivet, för det jag tror de ville säga var att "annual membership" get 10000p på ett bräde, men alla som lägger in EB-nummer får ta del av 100p/100kr. Dvs två olika erbjudanden.
 

Tamas

Medlem
Är faktiskt väldigt klumpigt skrivet, för det jag tror de ville säga var att "annual membership" get 10000p på ett bräde, men alla som lägger in EB-nummer får ta del av 100p/100kr. Dvs två olika erbjudanden.
Håller med att man kan tolka hur som helst. Men om villkoren är otydliga och man godtyckligt kan förvänta sig 100p/100kr kan man inte bara ta bort intjäningen. Det finns inget 'just nu', eller 'tills vidare'...
 

Sir Lemon

Medlem
Skrev ett klagomeddelande till Singular Society tidigare idag:

”Jag skulle vilja att ni ringde mig och berättade när ni tänkte föra över de 10.000 SAS Eurobonus extrapoäng som ni utlovade i kampanjen i nov/dec när pga detta valde att teckna medlemskap hos er. (Och ja, jag fyllde i eurobonusnumret vid anmälan: XXXYYYZZZ).

Fick väldigt konstruktivt svar från en medarbetare ganska snabbt:


Bästa X!
Våra systemutvecklare har gjort en manuell överföring av 10 000 SAS Eurobonus poäng till dig. Den verställs imorgon.

Vi kunde ej se dina registrerade EB i vårt system och systemutvecklaren hittade ingen bugg så det verkar som att något skett/gått fel under registreringen. Lösningen har varit manuell handpåläggning och dina poäng är påväg samt att vi lagt in din EB i din profil hos oss.

Hoppas att du får en fortsatt fin vecka X och tack för att du är medlem på Singular Society!
Vänligen, Y”

Nu återstår att se huruvida detta förverkligas. Skrev ett svar till hen och kompletterande fråga:


Hej Y!

Många tack för ett väldigt vänligt och konstruktivt mail! Jag hoppas företaget uppskattar ditt proaktiva synsätt.

Håller tummarna för att transaktionen går bra och då stannar jag gärna kvar hos er.

En fråga bara: är det sant att ni tar bort eurobonuspoängen för inköp, trots att ni lovade det i kampanjen? Lite lurad skulle man ju då ändå känna sig.

Allt gott!

X
 
Toppen