Senaste nytt

SAS Webshopping

Ymer

Ny medlem
Sitter o tittar bland kampanjerna och ser att det är en med Tele2 där man får 3 000 poäng. Klickar man på länken så skickas man till en dedikerad sida för Samsunglurar.

Tror ni att det enbart gäller samsunglurarna eller får man poäng om man tecknar abbonemang?

Edit:
Gäller även vid tecknande av abonnemang utan telefon enligt kundtjänst.
 
Last edited:

Hachans

Medlem
Fast Hallon har väl tagit bort möjligheten att säga upp online. Nu måste man chatta vissa bestämda klockslag och nedkämpa en agent som har till uppgift att förhindra uppsägningar.

Jag ogillar det iaf och har porterar ut alla nummer för att slippa tjafsa. Vimla kostade 20kr månad

Hallon är ett skumraskföretag som lovar brett och sen inte kan leverera. Hade deras företagsabonnemang och det var inte roligt.
 

backfire

Medlem
Jag kan inte längre hitta Amazon presentkort i SAS Eurobonus shop.
Köpte presentkort i fredags, men igår var de borta. Verkar vara borta på Zupergift också.
Någon som vet varför?
 

Doctor-X

Medlem
Jag kan inte längre hitta Amazon presentkort i SAS Eurobonus shop.
Köpte presentkort i fredags, men igår var de borta. Verkar vara borta på Zupergift också.
Någon som vet varför?

Hänt flera gånger tidigare med andra presentkort - de kommer och går. Att Amazon skulle försvinna hade man lite på känn eftersom det inkluderades i att man inte kunde växla ZuperGift presentkort köpta i SAS eurobonusshoppen till Amazon. Samma sak hände med Circle K.

Detta visar ånyo att man ska vara försiktig med att köpa presentkort med högre belopp som man låter ligga för att växla senare, bara för att tex tjäna några extrapoäng via SAS MC dubbla poängkampnaj.
 

JohanW

Medlem

FÅ EXTRAPOÄNG NÄR DU SKAFFAR HEDVIG​


Nu får du 10 000 EuroBonus Extrapoäng i välkomstbonus när du skaffar försäkring hos Hedvig. Dessutom får du 100 Extrapoäng i månaden för varje aktiv försäkring. Hedvig erbjuder hemförsäkring, bilförsäkring, djurförsäkring och olycksfallsförsäkring.

Erbjudandet gäller till och med 31 januari 2024​

Vilken var den mest "förmånliga"? Olycksfall eller katt?
 

Linmet

Medlem
Villaförsäkringen dubbla priset. Bilen 3100 kr/mån (lol) vs 500 kr idag hos Trygg Hansa...

Nej hittar inga bra sätt o få 10k poäng "rimligt".
 
Toppen