Anmälde ni via formuläret på hemsidan, eller skickade ni ett mail? De har till på fredag på sig för min del (köpte 24/11), men poängen har registrerats som sig bör, däremot inte skickats över.
Svarar mig själv då jag fick svar från Onlineshoppingen:
"
Hej,
Tack för din rapport om saknade EuroBonus Extrapoäng på ditt köp hos Hallon.
Vi har nu vidarebefordrat din anmälan till butiken och bett dem att validera köpet, vilket kan ta upp till 8 veckor. Så snart butiken bekräftar köpet kommer du att få dina EuroBonus Extrapoäng. Om butiken inte bekräftar köpet avslutas ärendet.
Vi beklagar ytterligare väntetid.
Om du har frågor kring detta är du välkommen att kontakta oss.
Vänliga hälsningar, SAS Online Shopping"
Borde inte vara några konstigheter då jag fick mailet om att poängen registreras, och de legat som "Poäng på väg till dig" sen jag la ordern. Men trist väntan!