Senaste nytt

SAS Webshopping

Maxxan

Medlem
Jag fick ett bekräftelse-mail efter jag sagt upp, stod inget datum där. Fick faktura nu på 23kr för 1månad bara. Tog billigaste, verkar tecknat senare än dig (7/12) men tror det var 25kr ngt då jag signade. Fick betala nu för 19/12-19/1, lite oklart varför men är ju 1mån iaf. Hade uppsägningsdatum 7/1 el 8/1 något.
Samma här, 23kr
 
Anmälde ni via formuläret på hemsidan, eller skickade ni ett mail? De har till på fredag på sig för min del (köpte 24/11), men poängen har registrerats som sig bör, däremot inte skickats över.

Svarar mig själv då jag fick svar från Onlineshoppingen:

"
Hej,

Tack för din rapport om saknade EuroBonus Extrapoäng på ditt köp hos Hallon.

Vi har nu vidarebefordrat din anmälan till butiken och bett dem att validera köpet, vilket kan ta upp till 8 veckor. Så snart butiken bekräftar köpet kommer du att få dina EuroBonus Extrapoäng. Om butiken inte bekräftar köpet avslutas ärendet.

Vi beklagar ytterligare väntetid.

Om du har frågor kring detta är du välkommen att kontakta oss.

Vänliga hälsningar, SAS Online Shopping"

Borde inte vara några konstigheter då jag fick mailet om att poängen registreras, och de legat som "Poäng på väg till dig" sen jag la ordern. Men trist väntan!
 

mrestes

Medlem
Har fortfarande inte fått poängen från Hallon trots att de "registrerades" för över åtta veckor sedan.
Misstänker att Hallon kommer att vänta tills februari för att kunna fakturera ytterligare en månad.

Fick det här svaret från SAS förra veckan
Tak for din henvendelse.

Vi har fået besked fra Hallon at de er lidt bagud med at godkende disse, men det skulle gerne ske senest næste uge.

Beklager den yderligere ventetid
 

imartin

Medlem
Har fortfarande inte fått poängen från Hallon trots att de "registrerades" för över åtta veckor sedan.
Misstänker att Hallon kommer att vänta tills februari för att kunna fakturera ytterligare en månad.

Fick det här svaret från SAS förra veckan
Tak for din henvendelse.

Vi har fået besked fra Hallon at de er lidt bagud med at godkende disse, men det skulle gerne ske senest næste uge.

Beklager den yderligere ventetid

Samma här. Dock en del andra som har fått poängen. Så de verkar ha lite tekniska problem där för vissa användare.
 

intuition

Medlem
Nu tog jag inte just den kampanjen som de flesta här gjorde utan en "vanlig" 1000p bonus. Vet inte vilka regler som stod då. Men 91 dagar från köpet till utbetalning av poäng
 

imartin

Medlem
Nu fick jag mina poäng precis!
(och i mitt fall var kampanjen en succé för Hallon eftersom jag behåller abonnemanget. Tycker det är riktigt bra med ett sekundärt nummer via e-sim som jag kan uppge överalt där jag inte vill ange mitt huvudnummer). Lätt värt de 119kr/månad.
 
Toppen