Jag signade för Hallon 21/11. Jag har bara fått mailet från SAS, men inga poäng. Står 8 veckor i villkoren.
Jag anmälde uteblivna poäng igår till SAS. Nu fick jag mina 3000p för Hallon.
Jag signade för Hallon 21/11. Jag har bara fått mailet från SAS, men inga poäng. Står 8 veckor i villkoren.
Haha jag anmälde nu också, det tog 30min så kom dom.Jag anmälde uteblivna poäng igår till SAS. Nu fick jag mina 3000p för Hallon.
Ni som valde Hedvig igen, vilken försäkring är mest prisvärd generellt? (Förutom det självklara att det beror på ens egen individuella försäkringssituation)
Olycksfall har jag ingen, så det kan ju vara ngt. Katten, boendet och bilen har jag försäkring på via Folksam, även om det nog är läge att köra en förhandlingsomgång med dem (och andra gm ngn jämförelsesajt) snart också. De har varit bra hittills när det varit ngt, men stör mig på att jag och Kjaersten, (som har hemförsäkring gm facket) ändå har ett pris före rabatt i paritet med vad som vore fallet om både hon och jag skulle skaffa en helt ny, fräsch. Får fundera.Katt och olycksförsäkring. Lite beroende på
Kattens och människans ålder, vaccinationer osv. Du får laborera lite
Skickat från min iPhone med Tapatalk