Senaste nytt

SAS Webshopping

Anmälde ni via formuläret på hemsidan, eller skickade ni ett mail? De har till på fredag på sig för min del (köpte 24/11), men poängen har registrerats som sig bör, däremot inte skickats över.
 

Sir Lemon

Medlem
Ni som valde Hedvig igen, vilken försäkring är mest prisvärd generellt? (Förutom det självklara att det beror på ens egen individuella försäkringssituation)
 

Sir Lemon

Medlem
Katt och olycksförsäkring. Lite beroende på
Kattens och människans ålder, vaccinationer osv. Du får laborera lite


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Olycksfall har jag ingen, så det kan ju vara ngt. Katten, boendet och bilen har jag försäkring på via Folksam, även om det nog är läge att köra en förhandlingsomgång med dem (och andra gm ngn jämförelsesajt) snart också. De har varit bra hittills när det varit ngt, men stör mig på att jag och Kjaersten, (som har hemförsäkring gm facket) ändå har ett pris före rabatt i paritet med vad som vore fallet om både hon och jag skulle skaffa en helt ny, fräsch. Får fundera.
 

FilipJ

Medlem
Uppdatering Tellus. Inte oväntat verkar detta vara ett skojarbolag utan nåder.
Fyllde i deras formulär för att säga upp, satte 25/12 som önskar uppsägningsdatum. Då kom det mail med följdfrågor, som försökte slingra sig från uppsägningen och att ”ja men visst kan du flytta numret från och med 25/12”. När jag väldigt tydligt meddelade att abonnemanget ska sägas upp, numret ska inte flyttas, svarade deras ”Kundtjänstchef” att abonnemanget är ”uppsagt till 31-12-2023”. Orkade inte bråka om det datumet.
Inatt kom faktura för december och hela januari. Bestred omedelbart.
Någon som vet vad det lovade priset var för billigaste abonnemanget? Verkar inte fått någon rabatt på ordinarie månadspris...
 

Emil123

Medlem
Jag fick ett bekräftelse-mail efter jag sagt upp, stod inget datum där. Fick faktura nu på 23kr för 1månad bara. Tog billigaste, verkar tecknat senare än dig (7/12) men tror det var 25kr ngt då jag signade. Fick betala nu för 19/12-19/1, lite oklart varför men är ju 1mån iaf. Hade uppsägningsdatum 7/1 el 8/1 något.
 
Last edited:
Toppen