Senaste nytt

SAS Webshopping

Mystiken tätnar ang Hedvig.
Tecknade även en försäkring på frugan och självklart värvade jag henne med min kod så jag fick 10kr-rabatten.
Efter jag själv fått reda på att man inte kunde kombinera detta så skickade jag ett msg från frugans telefon och bad dem justera.

Hon fick idag svaret:
"Hej! Referral koden du har kan kombineras med Eurobonus erbjudandet"

Dvs precis motsatt info jag och många andra fått.
Undrar hur bra hjälp man får om man behöver hjälp med något mer invecklat (som t.ex ett försäkringsärende)?
 
Mystiken tätnar ang Hedvig.
Tecknade även en försäkring på frugan och självklart värvade jag henne med min kod så jag fick 10kr-rabatten.
Efter jag själv fått reda på att man inte kunde kombinera detta så skickade jag ett msg från frugans telefon och bad dem justera.

Hon fick idag svaret:
"Hej! Referral koden du har kan kombineras med Eurobonus erbjudandet"

Dvs precis motsatt info jag och många andra fått.
Undrar hur bra hjälp man får om man behöver hjälp med något mer invecklat (som t.ex ett försäkringsärende)?
Hur fick du överhuvudtaget svar? Jag har väntat på svar i chatten i 45 minuter nu
 

Doctor-X

Medlem
Också skrivit meddelande till kundtjänst och bett om skriftlig bekräftelse att poängen kommer betalas ut enligt de villkor som förelåg vid tecknande av försäkringen.

Om så inte blir fallet så kommer jag ta bort min kod men kräva skriftlig bekräftelse att de betalas ut om koden tas bort. Känns som det behövs hängslen och livrem här då de detta verkar mycket osäkert. Tror inte de fattade vad de gav sig in i när de lanserade kampanjen, det normala här är att man står för sina misstag och fullföljer sitt erbjudande men stoppar nyteckningar eller får som vid error fare häva allas köp och stoppa kampanjen.
 

Tamas

Medlem
Häromdagen stod det inget om att man inte kunde kombinera dessa erbjudanden.

Någon som har en skärmdump innan de ändrade villkoren?
Nej, men pratar med kundtjänst och ber bekräftelse att de har ändrat. De kommer vara "nedringda"...

Bra reklam för firman…Den typen av ändringar och beteende vid en kampanj, vänta tills ni ska reglera skador.
ja, när stackars Luris råkar ut för en olycka :)
 
NAY-svar
"Hejsan!

Jag tror att du kanske missförstått, du har rätt att ta del av EuroBonus poängen och du kommer få dem.

Gällande de rabatter du får via Hedvig Forever, dvs de vänner som använt din kod, så är detta gemensamt för alla medlemmar som har en aktiv försäkring att ta del av.

Däremot kan man endast ta del av en sådan kampanj när man tecknar försäkringen, dvs den rabatt man får från början. Där har du endast angett SAS Eurobonus, som du alltså får ta del av.

Om du hade angett en annan rabattkod vid tecknande av din försäkring så hade vi behövt ta bort den, om du fortfarande vill ta del av SAS Eurobonus.

Hoppas det förtydligade lite hur det fungerar, om du har fler frågor är det bara att du återkommer!”"

YAY-svar
Hedvig Chat 2023-06-22.PNG


Summering: Jag vet inte om det är JAG som missförstått, eller om det är de olika medarbetarna på Hedvig som missförstått :)
 

imartin

Medlem
Bara välja vilket svar man vill ha.

Jag vet inte om det är JAG som missförstått, eller om det är de olika medarbetarna på Hedvig som missförstått :)

NAY
"Hejsan!

Jag tror att du kanske missförstått, du har rätt att ta del av EuroBonus poängen och du kommer få dem.

Gällande de rabatter du får via Hedvig Forever, dvs de vänner som använt din kod, så är detta gemensamt för alla medlemmar som har en aktiv försäkring att ta del av.

Däremot kan man endast ta del av en sådan kampanj när man tecknar försäkringen, dvs den rabatt man får från början. Där har du endast angett SAS Eurobonus, som du alltså får ta del av.

Om du hade angett en annan rabattkod vid tecknande av din försäkring så hade vi behövt ta bort den, om du fortfarande vill ta del av SAS Eurobonus.

Hoppas det förtydligade lite hur det fungerar, om du har fler frågor är det bara att du återkommer!”"

YAY
Visa bifogad bild 143262

Då så. Det är det vi säger gäller!
 
Toppen