Senaste nytt

SAS Webshopping

Hkungs

Medlem
I vilket steg får man lägga till EB-nummer? Om jag väljer att jag vill teckna försäkring och går till check out så kommer jag till ett steg där de vill att jag ska signera med BankID, men vill inte riskera att signera något innan jag lagt till EB-nummer....
Hittade att det står "lägg in ditt eurobonus-nummer på tacksidan efter köpet eller i Hedvig appen."

Själv blev man mer fundersam över texten "sas Eurobonus-medlemmar tjänar 10000 eurobonus extrapoäng i välkomstbonus mellan 13 juni-27 juni 2023 därefter 5000 extrapoäng när medlemmar tecknar minst en (1) försäkringsprodukt samt inte har varit hedvig-kund under de senaste 24 månaderna innan de tecknar en försäkring.
innebär det att man som ny kund då alltså får 15 000 poäng?
och går detta att dubbeldippa med fler försäkringar tro? eller får man enbart ytterligare månatlig bonus.
 

Antonic

Medlem
Hittade att det står "lägg in ditt eurobonus-nummer på tacksidan efter köpet eller i Hedvig appen."

Själv blev man mer fundersam över texten "sas Eurobonus-medlemmar tjänar 10000 eurobonus extrapoäng i välkomstbonus mellan 13 juni-27 juni 2023 därefter 5000 extrapoäng när medlemmar tecknar minst en (1) försäkringsprodukt samt inte har varit hedvig-kund under de senaste 24 månaderna innan de tecknar en försäkring.
innebär det att man som ny kund då alltså får 15 000 poäng?
och går detta att dubbeldippa med fler försäkringar tro? eller får man enbart ytterligare månatlig bonus.
Jag tolkar det som att det nu till en start ger 10 000 extrapoäng. Väntar man till den 28/6 och framåt får man istället 5000 extrapoäng.
 

Sir Lemon

Medlem
Hittade att det står "lägg in ditt eurobonus-nummer på tacksidan efter köpet eller i Hedvig appen."

Själv blev man mer fundersam över texten "sas Eurobonus-medlemmar tjänar 10000 eurobonus extrapoäng i välkomstbonus mellan 13 juni-27 juni 2023 därefter 5000 extrapoäng när medlemmar tecknar minst en (1) försäkringsprodukt samt inte har varit hedvig-kund under de senaste 24 månaderna innan de tecknar en försäkring.
innebär det att man som ny kund då alltså får 15 000 poäng?
och går detta att dubbeldippa med fler försäkringar tro? eller får man enbart ytterligare månatlig bonus.
Som jag tolkar texten är det 10.000 poäng när man tecknar nu/blir kund och 5.000 poäng om man gör sammalunda efter kampanjtiden istället.
 
Sådan referalkod fungerar även att lägga till på en existerande försäkring. Dvs man kan ”bjuda in” redan existerande kunder för rabatt både för sig själv och dem framöver. Bara lägga till koden under inställningar.
 

amerikatt

Medlem
Perfekt. Du sparar 10 kr/månad och jag har en olycksfall försäkring för 19 kr/månad. Kan få den när till 9 när jag ber sonen att ta hemförsäkring från dem. Och vi delar på våra Eurobonus poäng. Fan vad bra det här är.
Bara ett litet varningens ord gällande Hedvig. När det kommer till kundservice är de verkligen inget att hänga i julgranen samt om man åker på bonusresa gäller inte deras försäkring. Har nyligen bytt tillbaka till ett traditionellt försäkringsbolag, även om jag också lockades till just Hedvig av en poängkampanj något år sedan.
 
När det kommer till kundservice är de verkligen inget att hänga i julgranen samt om man åker på bonusresa gäller inte deras försäkring.
Jag antar du menar att du inte får ersättning för en biljett bokad med poäng om du t.ex. blir sjuk, inte att övriga grejer som ingår i en reseförsäkring beror på hur du betalat för resan?

Gällande kundtjänst har jag inte varit i kontakt med dem för övriga frågor så kan inte uttala mig där, men för att få ersättning för stulen cykel och en närståendes trasiga telefon gick det mycket smidigt.
 
Toppen