Senaste nytt

SAS Webshopping

Homer

Medlem
Såg att ett Zupergift på 10000kr endast kostar 9500kr. Alla andra valörer kostar som sitt värde, dvs 5000kr kostar 5000kr etc.
Har det alltid varit så här?
Känner mig nu lite dum då jag köpte 5x5000kr under dubbla poäng-kampanjen.

Fanns väl inte 10k kort då?
 
Mina poäng för pren på Dagens Industri står listade under "Poäng på väg till dig", sedan cirka 4 veckor. Men det finns också en summa-räknare högre upp på sidan, där det summeras poäng, också med rubriken "Poäng på väg till dig". Där ingår inte poängen för DI-kampanjen, däremot 2 andra köp som gjorts ungefär samtidigt.

Är detta något normalt mellanläge, typ att DI-köpet har registrerats men DI har ännu inte fullt bekräftat och att de två andra handlarna har så att säga bekräftat transaktionen?

En av de två köpen som finns med i summa-beräkningen är ett köp hos Royal Design som gjordes bara för någon dag sedan. Bekräftelsemail från portalen om "Köp registrerats" kom i går kväll så den kom alltså med i summeringen väldigt snabbt.
Fick 1000p för denna kampanj idag
 
Såg att ett Zupergift på 10000kr endast kostar 9500kr. Alla andra valörer kostar som sitt värde, dvs 5000kr kostar 5000kr etc.
Har det alltid varit så här?
Känner mig nu lite dum då jag köpte 5x5000kr under dubbla poäng-kampanjen.
Tack för tipset, köpte idag. Fick mailet att köpet är gjort, men inget presentkort. Tidigare köp så har presentkortet kommit nästan direkt, men inte idag.
 

Maja

Medlem
Tack för tipset, köpte idag. Fick mailet att köpet är gjort, men inget presentkort. Tidigare köp så har presentkortet kommit nästan direkt, men inte idag.
Upplevt samma sak när jag i veckan beställde ett för 10.000 kr. Det kom sedan ca 12h senare. För lägre valörer så har de kommit direkt.
 
Toppen