Erik Österberg
Medlem
Köp zupergift presentkort i eurobonusshopen
Hmm, då är nackdelen med webhallen att man inte kan få egna konfigurationer. Medan Apple kan man få studentrabattVad jag minns finns det inget bra alternativ förutom Webhallen (10p/100). Mediamarkt ger inget poäng för apple-produkter.
Tvekar på att Apple tar ZupergiftKöp zupergift presentkort i eurobonusshopen
CDON? Kanske i kombination med de där presentkorten som nämns i andra trådar.Vad jag minns finns det inget bra alternativ förutom Webhallen (10p/100). Mediamarkt ger inget poäng för apple-produkter.
Hmm, nackdelen är dock att man endast kan köpa standard-konfigurationer. Så summa summarum så får man överväga extrapoäng genom Zupergift via Elgiganten/CDON/Netonnet extra 50p/100kr spenderat eller hos Apple får man ca 8% rabatt som "student". Så blir nog ett köp hos Apple.CDON? Kanske i kombination med de där presentkorten som nämns i andra trådar.
Apple syns inte i Zupergift sidan, eller hittar jag fel ?Tvekar på att Apple tar ZupergiftAnnars är alternativ hitta bra konfig. hos Elgiganten eller Netonnet
Nej, dom tar inte Zupergift, därav "tvekar". Tror knappast Apple behöver boosta deras försäljning med externa presentkortApple syns inte i Zupergift sidan, eller hittar jag fel ?
Hmm, då är nackdelen med webhallen att man inte kan få egna konfigurationer. Medan Apple kan man få studentrabatt
Såg att dom även har en ganska bra kampanj på bas-modellen. Ska dock avvakta till nästa helg iom kampanj!Webhallen har en del CTO modeller att beställa![]()