Senaste nytt

SAS Webshopping

Har någon varit med om att köpet dykt upp i fel valuta och på så sätt gett fel antal poäng? Köpet var på 1359sek ex moms vilket borde gett mig 2853p, så nästan 1000p mer.

BUTIK Norton by Symantec
BELOPP EX. MOMS DKK 937,74
UPPTJÄNAT 1 969
 
Har någon varit med om att köpet dykt upp i fel valuta och på så sätt gett fel antal poäng? Köpet var på 1359sek ex moms vilket borde gett mig 2853p, så nästan 1000p mer.

BUTIK Norton by Symantec
BELOPP EX. MOMS DKK 937,74
UPPTJÄNAT 1 969

Hände alltid att köpet blev i DKK istället för SEK när man köpte något ifrån Webhallen.
 
Har någon varit med om att köpet dykt upp i fel valuta och på så sätt gett fel antal poäng? Köpet var på 1359sek ex moms vilket borde gett mig 2853p, så nästan 1000p mer.

BUTIK Norton by Symantec
BELOPP EX. MOMS DKK 937,74
UPPTJÄNAT 1 969
Jag råkade ut för samma sak när jag beställde från Richmond and Finch. Mejlade kundtjänst som fixade det.
 
Nu måste jag hylla lite.
Har otal web-inköp som jag har vart tvungen att efterclaima och sedan vänta ytterligare (och så lite ytterligare till).

Idag gör jag ett inköp från Cervera (kampanj nu med 80EB/100kr) samt utnyttjar Hallon-dealen med 1500EB.
I princip instantly har jag två separata mail från SAS att de informerar om att de reggat mitt inköp hos "X" och poäng kommer snarast möjligt.

Man ska väl inte hoppa upp och ropa "hej" riktigt än, men det är första gången jag får en sådan bekräftelse direkt i alla fall.
 
Nu måste jag hylla lite.
Har otal web-inköp som jag har vart tvungen att efterclaima och sedan vänta ytterligare (och så lite ytterligare till).

Idag gör jag ett inköp från Cervera (kampanj nu med 80EB/100kr) samt utnyttjar Hallon-dealen med 1500EB.
I princip instantly har jag två separata mail från SAS att de informerar om att de reggat mitt inköp hos "X" och poäng kommer snarast möjligt.

Man ska väl inte hoppa upp och ropa "hej" riktigt än, men det är första gången jag får en sådan bekräftelse direkt i alla fall.
Tyvärr så är det så det sett ut hela tiden, att ibland funkar de jättebra o ibland inte alls. Så du hade nog bara tur i lotteriet denna gång o de lär inte vara något SAS ändrat på.
 
Från deras avtal:
"10.1 Avtalet löper utan uppsägningstid. Detta innebär att vi och du när som helst kan säga upp Avtalet. Om du önskar avsluta ditt abonnemang så ber vi dig kontakta Hallons kundservice via e-mail eller chatt och meddela detta. Abonnemanget upphör vid nästkommande månadsskifte."
Innebär det att abonnemanget upphör månadskiftet Sep-Okt eller Okt-Nov?
 
Nu måste jag hylla lite.
Har otal web-inköp som jag har vart tvungen att efterclaima och sedan vänta ytterligare (och så lite ytterligare till).

Idag gör jag ett inköp från Cervera (kampanj nu med 80EB/100kr) samt utnyttjar Hallon-dealen med 1500EB.
I princip instantly har jag två separata mail från SAS att de informerar om att de reggat mitt inköp hos "X" och poäng kommer snarast möjligt.

Man ska väl inte hoppa upp och ropa "hej" riktigt än, men det är första gången jag får en sådan bekräftelse direkt i alla fall.

Det ante mig nästan. Tack.

Nu ska jag gå ut och köpa en triss...

Nej nej, gör inte det! Du har redan tömt ut din tur för i år med ovanstående händelse. ;)

Vilken dag. Handlat på Cervera och Wiggle och fick mail inom 5min angående båda min köp att mina köp registrerats och poäng är på väg. Till råga på allt så köpte jag en triss på fm som jag vann 60kr på. Life is goood
 
Toppen