Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag verkar alltid ha otur med inkClub.
Har handlat på de 2 senaste dubbla mc-poäng kampanjerna och det har alltid skitit sig.
Alla andra köp via shopping portalen har funkat utmärkt.
Fick inga dubbla poäng då i mars heller, eftersom pengarna drogs från MC på måndagen.

Ngn som vet om man får sina eurobonuspoäng även fast man säger upp sitt Hallon abonnemang inom 14 dagar? Inom 14 dagar blir det automatiskt att ångerrätten utnyttjas, men frågan är alltså om man får sina eurobonuspoäng då?
"Om du genomför uppsägningen inom 14-dagar efter att du tecknade abonnemanget så gäller ångerrätten och du återbetalas då det beloppet vi drog vid köpet"

Suck... jag har en deal som är reggad som poäng väg till dig på 556 poäng som gjordes i november förra året. Ska man kontakta kundservice snart avseende dessa?

Sen har jag två stycken köp till ett värde av +1000 poäng som gjordes i somras för mer än åtta veckor sen.

Slutligen verkar det som att när man INTE får mailet det är då det buggar ur och blir klydd. Gjorde ett köp i somras från ovan nämnda butik på ett större belopp som inte är reggat öht och har nu gått mer än åtta veckor där med. Har mailat den butikens kundtjänst för att få den där sabla fakturan.

Är det samma för er? Att de köp ni gör som inte reggas är de som ställer till problem?

Hur upplever ni det är med köp som legat länge?

Trots alla dessa miljoner cookies och nätsprårning man får i datorn så kan de inte få detta att fungera. Tröttsamt.

Det är möjligt det går men varje gång vi utnyttjar sådana kryphål minskar möjligheten för oss andra att nyttja systemet såsom det är tänkt.

Moralisten i mig säger att vissa personers poängjagande har nått ganska låg nivå.

Jag tar inte åt mig på något sätt då jag inte tillhör den skalan. Jag gör inte ens ngn claim när wi-fi inte fungerar som utlovat exempelvis.

Sen är jag övertygad om att företag som Hallon,DN, DI tex är väl medvetna om att många hoppar på tåget för enbart poängens skull. Tror dom tjänar mer på alla som glömmer att säga upp sitt abonnemang.

Just my two cents

Det är möjligt det går men varje gång vi utnyttjar sådana kryphål minskar möjligheten för oss andra att nyttja systemet såsom det är tänkt.

Moralisten i mig säger att vissa personers poängjagande har nått ganska låg nivå.
Jo så är det, håller med, var bara nyfiken. Fick bli ett köp av kontantkort istället :)

Hoppas jag använder rätt tråd nu.
Men jag ser från tid till annan medlemmar som postar printscreens eller referenser till att man ser "kommande" poäng.
Alltså EB poäng som är "på väg in".

Lyckades själv ramla över sidan häromveckan där jag såg att mina AutoEurope var på g in.
Den sidan var dock en engelska site, och nu kan jag för mitt liv inte hitta var i allsin dar den var någonstans...

Någon vänlig själ som kan rikta mig i rätt riktning?

Stort tack!

Toppen