Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag har för mig om att man var tvungen att vara kund hos Mölndals energi i minst 3 månader. Har dock ingen skärmdump. Jag tecknade i december med start 1 februari. Poängen kom ganska exakt efter 12 veckor. Jag har nu tecknat EON med start 1 maj, så det ska inte vara några problem att välja startdatum framåt i tiden.
Jag brukar dock vänta tills poängen kommit in, innan jag byter elbolag för att slippa strul om poängen dröjer.
Jag tecknade för Mölndals energi 2026-01-14 och fick poängen idag. Mig veterligen drog dom igång och levererade el 2026-02-15. Borde vara safe att hoppa på Eon nu va?

Jag tecknade för Mölndals energi 2026-01-14 och fick poängen idag. Mig veterligen drog dom igång och levererade el 2026-02-15. Borde vara safe att hoppa på Eon nu va?
Jag beslutade mig för att prova en betydligt mer osäker variant. Mitt Mölndals avtal startar elleveransen 1 April och nu tecknade jag E.ON med start 1 Juli. Än så länge står båda poängsummorna som "Poäng på väg till dig". Rent teoretiskt tycker jag det borde funka då jag håller mig till 3 månader hos både Mölndal och E.ON samt får prova bådas tjänster. Antar att tiden får utvisa resultatet

Toppen