Senaste nytt

SAS Webshopping

Tamas

Medlem
Jag saknade massor insättningar, kontaktade support att poängen saknades och listade för vilka S-xxx nr (var väldigt tydlig med att det var just EB-poängen som saknades). Fick då mailat till mig alla leveransbekräftelser för dessa S, när jag kontaktade dem igenom och förklarade så blev tillslut en del av poängen överförda.

Har ett gäng till som jag snart ska klaga på då jag märker att det fortf saknas poäng, måste bara vänta någon vecka så tidsfristen går ut.
Hur lång tid tar det att få poäng vanligtvis? Jag har en del som jag väntar också...
 

Emil123

Medlem
Det varierar nog väldigt mycket, just för eurobonusshop så ska det ju komma inom 4v. Så det jag inväntar nu, samlar ihop ett gäng jag inte fått inom den tiden.
 

Buskul

Medlem
Har nu testat Sverigechecken för att tanke genom Shell. 200 i värde får du per kod. Vouchern gäller i en månad och det funkar men blir krångligt om man ska tanka för 1000kr. 5 koder varav du måste lämna tillbaka tanken efter varje 200 kr men funkar som alternativ för Circle K som nu inte finns kvar.
 

Sir Lemon

Medlem
Har nu testat Sverigechecken för att tanke genom Shell. 200 i värde får du per kod. Vouchern gäller i en månad och det funkar men blir krångligt om man ska tanka för 1000kr. 5 koder varav du måste lämna tillbaka tanken efter varje 200 kr men funkar som alternativ för Circle K som nu inte finns kvar.
Tack för info! Funkar det för Zupergiftcheckar med högre värden också att växla till Sverige eller är det Max 200:-?
 

Sir Lemon

Medlem
Har nu testat Sverigechecken för att tanke genom Shell. 200 i värde får du per kod. Vouchern gäller i en månad och det funkar men blir krångligt om man ska tanka för 1000kr. 5 koder varav du måste lämna tillbaka tanken efter varje 200 kr men funkar som alternativ för Circle K som nu inte finns kvar.
Var det Sverigechecken ICA som även funkade på Shell? har du länk?
 
Toppen