Senaste nytt

SAS Webshopping

imartin

Medlem
Det är lite lurigt, för din länk kommer rätt, men söker jag på Zupergifts sökfunktion eller lista så finns inte Sverigechecken med. Lurig sida. På andra sajter finns Sverigechecken med, och då funkar den till bla Shell, men länken du postade är specifikt ICA. Konstigt att Zupergift inte har mer tydlighet.
Håller med. Känns nästan lite som om de inte vill att den ska användas mycket.
 
Tänkte bara delge en intressant anekdot från mina upplevelser med SasEurobonusShop.com

Efter ett antal Zupergift-inköp, så visar det sig att bara ungefär hälften har krediterats till mitt Eurobonus-konto. Jag lägger upp ärenden hos kundservice, som efter ett par dagar svarar att poängen visst överförts, komplett med datum. Jag bifogar mitt kontoutdrag och påpekar att de inte alls överförts som sagts, och nu ytterligare några dagar senare kommer ett lite oväntat svar tillbaka: De är insatta på min frus konto, "eftersom vi tillhör en pointsharing-grupp".

Jag loggar in på hennes konto och det stämmer faktiskt. Det är för mig oförklarligt hur poängen kan sättas in på ett annat konto bara för att man ingår i en pointsharinggrupp, det är jag, inloggad på mitt konto, som gjort köpet, det är mitt kontonummer som angivits osv.

Att de hamnade på hennes konto är suboptimalt, dels för att jag är diamant och inte hon så det finns en liten risk att poängen går ut, men framförallt för att de då inte hjälper mig att uppnå högsta FlyPremium (i år behöver jag all hjälp jag kan få...).

Nåväl. Bara ett tips om någon annan saknar överföringar och tillhör en grupp, kolla om de hamnat på något av de andra kontona...
 

Emil123

Medlem
Jag saknade massor insättningar, kontaktade support att poängen saknades och listade för vilka S-xxx nr (var väldigt tydlig med att det var just EB-poängen som saknades). Fick då mailat till mig alla leveransbekräftelser för dessa S, när jag kontaktade dem igenom och förklarade så blev tillslut en del av poängen överförda.

Har ett gäng till som jag snart ska klaga på då jag märker att det fortf saknas poäng, måste bara vänta någon vecka så tidsfristen går ut.
 
Toppen