Senaste nytt

SAS tur och retur till USA/Asien för 2000 kronor

Tack för synpunkten. San Francisco verkar vara en härlig stad, men Kalifornien kanske jag skulle vilja ta lite mer rejält och då inkludera fler städer än bara San Francisco. Därför känns 6 dagar lite kort.
Chicago på 5 dagar känns lagom på nåt sätt, och förhoppningsvis kan man klämma in både hockey och jazz eller blues.
Svårt, men det är inte pest eller kolera direkt.

Jag körde San Francisco på 4 nätter för ett par veckor sedan. Jag och kompisen hann med att se väldigt mycket, inklusive en dagstripp till Napa valley med besök på två vingårdar. Det fina med San Francisco är att det är en lättnavigerad och effektiv stad, så det går utmärkt att göra korta utflykter till Mission, Castro, Nob hill och andra trevliga områden. Fishermans Wharf, Ferry building och andra typiska turistmål går dock bra att skippa :)

Jag körde San Francisco på 4 nätter för ett par veckor sedan. Jag och kompisen hann med att se väldigt mycket, inklusive en dagstripp till Napa valley med besök på två vingårdar. Det fina med San Francisco är att det är en lättnavigerad och effektiv stad, så det går utmärkt att göra korta utflykter till Mission, Castro, Nob hill och andra trevliga områden. Fishermans Wharf, Ferry building och andra typiska turistmål går dock bra att skippa :)

Ja, 365 dagar om året vinner SFO. Även för weekendresor!

hittade en biljett och hemresan blev den 1:e mars(!) 2015 blev en billig enkelbiljett och kan ju alltid kanske ta en sväng nästa år

För mig blev det här väldigt bra. Skulle till Seattle men förlängde resan 3dagar så avslutar med en roadtrip ner till SFO och en flygbiljetthem för 867kr :)

Har bokad biljett till Peking i påsk med SAS, bokade när det var REA på C biljetter i julas, över första maj helgen till New York med BA på deras C REA i januari
Så tyvärr ingen bokning denna gång, tror aldrig att det kommer något liknande från SAS i framtiden, grattis ni som har bokat och lycka till med eventuella OT uppgraderingar.

Nu har SAS lyckats lura till sig en bokning från mig också, trots att det inte fanns några billiga biljetter hem de datum jag kunde... Landade på totalt 4200 för ARN-CPH-BJS över påskhelgen. Planerar att bränna lite poäng och åka till KUL för att hälsa på en kompis.

Toppen