Senaste nytt

SAS tur och retur till USA/Asien för 2000 kronor

Jag bokade Stockholm-Köpenhamn-Beijing, Tokyo-Köpenhamn-Stockholm för avresa i april igår vid Workshopen i Göteborg.
Jag tänke "Boka först, fråga sen" sedan glömde jag "fråga sen". Så det ser ut som jag måste fixa biljetten mellan Beijing och Tokyo. :)

Har du lagt in uppgradering via OptionTown också?

Vilken dag åker Du ut och hem.
Själv har jag ut den 17 april och hem den 21:a
Har bokat Park In Wangfujing, vet inte exakt vad det ligger, men kollar man på kartan ser det något så när centralt.

Åker ut samma dag! Åker hem lite senare... Vi lär ses på flighten från cph om inte annat.

Jag hoppade på denna kampanj i söndags eftermiddag då jag råkade befinna mig i Sverige och stack igår till Washington DC istället för hem till Malta. 1.983:-ToR är ju kanonbilligt! Optiontown fungerade inte så nära inpå avresa men hemvägen från Newark fungerar i alla fall. Tur är väl det. SAS GO LH är ju allt annat än bra numera.

Man kan inte annat än älska sån spontanitet.... :)

Eller hur?! :D Kanske inte helt optimalt/"normalt" med tanke på att jag ska resa hit en tredje gång inom loppet av en månad redan tre dagar efter det att jag kommer hem härifrån. Men det är bra för mitt UAMP-medlemskap! ;)

Toppen