Senaste nytt

SAS tur och retur till USA/Asien för 2000 kronor

ja kunde inte heller låta bli
Kör en Chicago på fredag, borta en vecka, min första sas interkont
Känns skönt att ha en flexibel arbetsgivare, det var kört att vara ledig över påsk

Ja och Seinan hakar på i ledet!

3 april blir de en weekend till Chicago. Har optiontown på pending o hoppas på upgrade!
Hemresa 6 april. Har jourvecka som börjar på måndag 7 april så de blev tight!

Är det bara jag, palmen & ESSA som köpt biljetter till Asien med detta erbjudande? Som relativt nyss hemkommen från USA men aldrig besökt Shanghai/Kina ska det bli spännande! :) Om OT går igenom blir det mycket poäng också, annars ska jag försöka uppgradera med poäng.
Dessutom otroligt bra pris, har aldrig åkt så billigt. 2009 hade SAS en kampanj då jag åkte till NYC för 2490kr, trodde inte de skulle slå det! :cool:

Ni kan också boka Sverige->USA // Japan->Sverige som open jaw och sedan använda LifeMiles mellan USA och Guam. Sedan hoppa av i Tokyo.
Det går inte göra så åt andra hållet.

Screenshot20140323_21.png

Observera att icke-amerikanskt flygbolag har inte rätt att transportera en mellan fastland USA-annat land-Guam v.v.
Så om du vill flyga t ex med ANA, välj till/från Kanada.

http://www.businessclass.se/forum/star-alliance/6399-avianca-taca-lifemiles-40.html#post175446

Nu har SAS lyckats lura till sig en bokning från mig också, trots att det inte fanns några billiga biljetter hem de datum jag kunde... Landade på totalt 4200 för ARN-CPH-BJS över påskhelgen. Planerar att bränna lite poäng och åka till KUL för att hälsa på en kompis.
Vilken dag åker Du ut och hem.
Själv har jag ut den 17 april och hem den 21:a
Har bokat Park In Wangfujing, vet inte exakt vad det ligger, men kollar man på kartan ser det något så när centralt.

Jag bokade Stockholm-Köpenhamn-Beijing, Tokyo-Köpenhamn-Stockholm för avresa i april igår vid Workshopen i Göteborg.
Jag tänke "Boka först, fråga sen" sedan glömde jag "fråga sen". Så det ser ut som jag måste fixa biljetten mellan Beijing och Tokyo. :)

Det har du rett i, Dr. Miles. Men dessuten er noen av stolene vendt mot kjøreretning, som du ser av dine bilder.. Jeg kjørte fra Munchen til Chicago i går for første gang "feil vei"... dat var rat under takk off and landing, men ellers ok.. Stene er gode, med radene med 4 er trange

Toppen