Senaste nytt

SAS tur och retur till USA/Asien för 2000 kronor

Två biljetter till Kina bokade nu. Måste bara bestämma mig för om jag vill ha in ARN-CPH-PEK/PVG-CPH-ARN eller ARN-CPH-PVG-CPH-ARN.
Båda 3-14/4
1986:-
/.../
Har vänner att möta upp i Shanghai och det lockar att kunna klämma en Sunday Brunch på Westin Hotel i Peking och en till på Westin i Shanghai...

ESSA, vi får styra upp en liten BC-träff i Shanghai då, du, jag & palmen. Det där med brunch lät ju väldigt trevligt! :)

ESSA, vi får styra upp en liten BC-träff i Shanghai då, du, jag & palmen. Det där med brunch lät ju väldigt trevligt! :)

Brunchen är grym!
Har bara varit på Westin i Peking men har hört att den i Shangan ska vara ännu bättre.
Får väl återkomma så kan vi boka. Det är tydligen i mitten vid live bandet man vill sitta. ;-)

Ja, då är jag, Fru Xilan och 3-åringen redo för en USA-resa över Valborg. Återstår bara att bestämma sig för om det ska bli 6 nätter i San Francisco eller 5 nätter i Chicago. Har inte varit i någon av städerna tidigare.
Hmm... Får fundera till i morgon bitti.

Ja, då är jag, Fru Xilan och 3-åringen redo för en USA-resa över Valborg. Återstår bara att bestämma sig för om det ska bli 6 nätter i San Francisco eller 5 nätter i Chicago. Har inte varit i någon av städerna tidigare.
Hmm... Får fundera till i morgon bitti.

Även om det inte är minsta fel på Chicago skulle jag lägga extra tid på SF 10 ggr av 10, särskilt som ni ändå har ganska många dagar där + har med barn.

Någon som hittar avialability på resan hem efter påsk så att man landar senast 25/4?

Jag har sökt och kan flyga ut till Tokyo, SFO och några till typ långfredag eller tidigare i den veckan, men verkar inte finnas availability att ta sig hem veckan efter. Jag kan åka ut tidigast 16:e och måste vara tillbaka senast förmiddag 25:e, och kan åka till vilken som helst av SAS destinationer. Jag kan även flyga open-jaw för att binda ihop med annat.

Även om det inte är minsta fel på Chicago skulle jag lägga extra tid på SF 10 ggr av 10, särskilt som ni ändå har ganska många dagar där + har med barn.
Tack för synpunkten. San Francisco verkar vara en härlig stad, men Kalifornien kanske jag skulle vilja ta lite mer rejält och då inkludera fler städer än bara San Francisco. Därför känns 6 dagar lite kort.
Chicago på 5 dagar känns lagom på nåt sätt, och förhoppningsvis kan man klämma in både hockey och jazz eller blues.
Svårt, men det är inte pest eller kolera direkt.

Toppen