Christian R
DYKWIA
Ærgeligt at man ikke har tid, ellers ville det være lækkert med et par dage i San Francisco..
Två biljetter till Kina bokade nu. Måste bara bestämma mig för om jag vill ha in ARN-CPH-PEK/PVG-CPH-ARN eller ARN-CPH-PVG-CPH-ARN.
Båda 3-14/4
1986:-
/.../
Har vänner att möta upp i Shanghai och det lockar att kunna klämma en Sunday Brunch på Westin Hotel i Peking och en till på Westin i Shanghai...
ESSA, vi får styra upp en liten BC-träff i Shanghai då, du, jag & palmen. Det där med brunch lät ju väldigt trevligt!![]()
Bokade GOT-CPH-IAD-CPH-GOT 25-29/4
Totalt: 1987:-
Känner mig lycklig!
Nån mer på denna resa?
Ja, då är jag, Fru Xilan och 3-åringen redo för en USA-resa över Valborg. Återstår bara att bestämma sig för om det ska bli 6 nätter i San Francisco eller 5 nätter i Chicago. Har inte varit i någon av städerna tidigare.
Hmm... Får fundera till i morgon bitti.
Tack för synpunkten. San Francisco verkar vara en härlig stad, men Kalifornien kanske jag skulle vilja ta lite mer rejält och då inkludera fler städer än bara San Francisco. Därför känns 6 dagar lite kort.Även om det inte är minsta fel på Chicago skulle jag lägga extra tid på SF 10 ggr av 10, särskilt som ni ändå har ganska många dagar där + har med barn.