Användning i skumma/alla miljöer online, eftersom det skall gå att skapa virtuella kortnummer enligt FAQ.
Det där är ju en bra feature som inte någon av mina andra kortutgivare fixar. Kanske ska ansöka ändå.
Användning i skumma/alla miljöer online, eftersom det skall gå att skapa virtuella kortnummer enligt FAQ.
Ja det borde väl bara bli 5 poäng per 100 SEK, då köpet sker inom Sverige @teachme
Visa bifogad bild 41301
Jadå. Men ganska få poäng jämfört med de andra korten (Coop medmera mer, SAS eurobonus Mastercard/Diners/Amex)
Det er riktig tanke, men hvorfor stoppe det?Det där är ju en bra feature som inte någon av mina andra kortutgivare fixar. Kanske ska ansöka ändå.
Fick ett sådant här i brevlådan idag. Har inte beställt något, utan de bytte helt enkelt ut mitt EBG-kort mot den nya Travel Cash-varianten. Tycker det känns lite olustigt att inte få välja själv faktiskt.
Jag har inte fått kortet än, men ser att SAS ska skicka ett till mig. Hade inte eller beställt ett. Det ända man behöver tänka på ifall man inte använder kortet är årsavgiften (12x20=240 kr) vid 12 mån inaktivitet
Det är ju solklart att de inte kan dra pengar efter 12 mån helt utan aktivitet. Det som är frågan är ju om man drar in några hundra usd för uttag eller köp med virtuella kort och använder allt utom ett par dollar, kommer man sen börja övertrassera och bli betalningsskyldig ett år senare?