simon_says91
Medlem
Har skickat ett mail till Diamond Supporten nu först och förklarat läget att jag inte är sugen att lägga mer tid för att lösa detta. Jag har lyckats boka platser och jag önskar att de lägger allt på en PNR. Det bör inte vara ett problem om det involverar rätt avdelning.Konstigt att det kan skilja sig så mycket. Hur kan man ha personal med så spridd kunskap?
Du får göra ett nytt försök en godtycklig tid och se om de kan lösa problemet. Om man avbokar resan en godtycklig tid så lär inte någon stå och söka på just det datumet iallafall, har du tur med agenten så kan hen lägga till din avbokade hemresa direkt förhoppningsvis.
Med tanke på att en av förmånerna för Pandion är att få vanliga bonusplatser på flyg så länge det säljer vanliga revenue biljetter räknar jag kallt med att de bara kan öppna inventory för att lösa en bokning. Sedan bokar de av de andra 2 PNR istället, känns som en lösning jag själv hade försökt göra om jag var på SAS. Det är samtidigt bara deras egna flighter involverade, jag återkommer hur detta utvecklas.