Lång kö till Tallin (eh Sveg) idag.. antar att det är 31/3-voucherns som gör detta.
Som vanligt skiftande kvalité
Behöver boka om sommarens resa till Mauritius, lär ju INTE gå att komma dit...
Efter 30 min kom jag fram till en kille. Han menade först att jag inte kunde boka om vouchern för det hade jag redan gjort tidigare.
Jag menade att det visst gick att boka om då ombokningar skett tidigare när vouchern ej var förlängd samt den ÄR ej utgången (31/3).. han typ viftade bort det och "jaja, var vill du resa nu då".
Jag gav honom nya datum, han hittade utresan men vi hemresan i mars 2022 så sa han bara: nej det är inte släppt till EB så jag ser inga?
Jag menade att det kan vara mixed-class på vägen hem kunde han kolla ben-för-ben, han svarade bara att det inte är släppt återkom nästa vecka.
Suck, HUACA (blev 1 i betyg på telefonundersökningen)
Nästa samtal, plats nr 10 i kön (EBD) men efter 15 min svarade en tystlåten norrlänning.
Han hmmm-ade lite när jag gav honom all info och han hittade utresan, men hittade inget hem. Bad honom söka ben för ben och efter långt tyst knappade han hittade antingen eco hem från Ist (men 9 timmar i istanbul) "eller om du vill åka nån annan väg?", jag gav honom en annan rutt via Wien och han hittade och knappade in den. Denne kille hade uppenbarligen koll på läget.
Han skulle skicka iväg den för att räkna ut skatterna, skulle "ta några timmar". Vi får väl se hur det blir med det då det verkar vara skiftande resultat här i tråden om det.