Mattias Holmén
Medlem
Samtidigt som jag läser denna tråd så ser jag att jag har fått mejl av SAS. Nästan provocerande 

Det här tycker jag är lite märkligt. Vill man alltså hellre ha massa samtal om bokningar (speciellt inom kort när mångas vouchers börjar gå ut igen) än att eventuellt få samtal senare om ombokningar eller rent av avbokningar online utan samtal inblandade? Man skulle ju kunna göra som ni föreslagit att tillåta bokningar senare under året bara.
Nej man vill såklart att folk ska se att det inte går att boka star alliance online och därför inte boka alls eller boka sas istället. Antingen för att de inte förstår att de kan ringa kundtjänst och göra det, eller för att de inte ska orka ringa kundtjänst och göra det.
Men så kan man ju inte säga officiellt...
Nej man vill såklart att folk ska se att det inte går att boka star alliance online och därför inte boka alls eller boka sas istället. Antingen för att de inte förstår att de kan ringa kundtjänst och göra det, eller för att de inte ska orka ringa kundtjänst och göra det.
Men så kan man ju inte säga officiellt...
Amex VD drömmer igen och har bokat en resa för sina poäng, skriver han på Instagram. Gå gärna in och kommentera vad ni drömmer om
Login • Instagram
Fast känns inte så vettigt att fylla i alla sina uppgifter på den sidan, inklusive Eurobonus-nummer.Ett upprop/namninsamling från någon norrman som blivit less på både det denna tråd handlar om och lite andra försämringar.
Klar beskjed til SAS: Nei til svekket Eurobonus-program / Call on SAS to stop weakening the Eurobonus program - Opprop.net