Börnen
Medlem
Trist, då blev ju inte den här linjen ett vettigt alternativ till Norrland-Stockholm-Köpenhamn-Världen. Nu när SAS lägger ner longhaul från Arlanda behövs alternativ.
Intressant, återstår bara tidtabell!
Njae. Kan nog finnas en publik här också. Finns väl massor med rikingar i Sverige som gärna tar en dyrare helg.Precis. Riktar sig nog till en publik som inte nödvändigtvis finns i Sverige. Recenserad i Condé Nast här.
Arctic Bath hotel review: First In | CN Traveller
De åker nog till Maldiverna eller annat för en typisk svensk exotiskt ställe istället, haha. Det är tämligen uppenbart att hotellet i fråga fokuserar på en marknad som knappt existerar i Sverige. Tänkte faktiskt på nedan tråd när jag började läsa om Arctic Bath.Njae. Kan nog finnas en publik här också. Finns väl massor med rikingar i Sverige som gärna tar en dyrare helg.
Jag kan inte se något positivt i en direktlinje.
Man förlorar ju både Legs och poäng
Det är väl ändå så att de som åker i jobbet och många andra föredrar en direktlinje istället för att tappa ett par timmar på ett byte.
Det förefaller sig naturligt att citera bibeln.
”Fader, förlåt dem; ty de veta icke vad de göra.”
Ursäkta åsikten, jag förstår att det är som att svära i kyrkan i detta forum, apropå bibeln
Du får ursäkta mej som har rest under hela mitt yrkesverksamma liv. Kan jag undvika ett flygplansbyte så gör jag det till varje pris, även med förlust av poäng.