Senaste nytt

SAS stämmer rökande passagerare på 170 000 SEK

Vad är det med detta forumet och osympatisk människosyn? Kan vi inte pröva hålla oss till ämnet tack.

Har man följt lite trådar här på BC den senaste tiden så hade man känt till historien om Johnny med linne, från ARN-BKK flighten (bland annat) och kunnat urskilja min ironiska kommentar ifrån verkligt människoförakt.

Men det är visst brist på mer än sympatisk människosyn på BC, tex humor ;)
 
D

Deleted member 4140

Guest
Vad är det med detta forumet och osympatisk människosyn? Kan vi inte pröva hålla oss till ämnet tack.
För min del har synen för människor helt ändrats då man fått stå ut med sådana här ting förut, arbetade förut natt samt dag på diverse hotell i Stockholm, och jag har hamnat i extremt många dispyter med rökare som täcker för brandvarnaren alternativt skruvar ner den eftersom de verkligen inte vill ställa sig utanför hotell entrén och röka, det i sin tur har slutat med att hela brandsystemet gått åt helvete.

Därför har jag 0 sympati för rökare och tycker att folk borde bestraffas hårdare när de skiter fullkomligt i regler och enbart följer sina egna, vare sig det är på ett flyg, hotell, båt eller en ute servering där man inte får röka.

SAS gör rätt som stämmer passageraren och jag hoppas flera bolag / verksamheter gör det samma i fortsättningen.
 
Toppen