Det där förstår jag inte heller, dessutom är Aftonbladet.se Sveriges mest lästa nyhetssida..Mycket bra tycker jag. Skönt att slippa se så många sitta och läsa AB på planet. Allvarligt talat, hur kan man läsa sådant skräp?
Jag har ändå sedan lång tid med mig läsplatta med det jag vill läsa.
Slappna av och isolera dig från omvärlden 30 av gissningsvis 1000 minuter som du är vaken per dygn? Alternativt använda en mobil eller surfplatta i flightmode-läge.Vad ska jag nu göra under start/landning? Antar att jag som kompensation får sitta med min 10 tums laptop och jobba de 15+15 min som jag nu inte längre kan läsa tidningen???
Jag vill inte vara isolerad under arbetstid!Slappna av och isolera dig från omvärlden 30 av gissningsvis 1000 minuter som du är vaken per dygn? Alternativt använda en mobil eller surfplatta i flightmode-läge.![]()
Synd! Har alltid tyckt att det varit trevligt att man fått en papperstidning, de får inte slut på batteri och de behöver inte heller laddas ner. Nere på marken är det ju inget problem, men det är oftast lite ont om eluttag och wifinätverket uppe bland molnen..
Det där förstår jag inte heller, dessutom är Aftonbladet.se Sveriges mest lästa nyhetssida..