Jag skickade in i fredags och har fortfarande inte hört något.Verkar ta tid.. 2 dagar sen jag ansökte och ingen respons..
Idag trillade mina 3 poäng som jag fick för förra månadens engagemang på siten![]()
Jag gillar också konceptet - tyvärr ser jag en tendens till att en del verkar skapa gems som är väldigt kortfattiga och innehållsfattiga. Typ: Santorini - a fantastic island! Det är väl problemet när poängjagare släpps inGrattis! Det vore intressant att se hur algoritmen som beräknar poäng ser ut. Tycker att tjänsten är tillräckligt intressant för att stödja även utan poängintjäning, kan bli riktigt bra med lite utveckling!
Jag gillar också konceptet - tyvärr ser jag en tendens till att en del verkar skapa gems som är väldigt kortfattiga och innehållsfattiga. Typ: Santorini - a fantastic island! Det är väl problemet när poängjagare släpps in![]()
Jag gillar också konceptet - tyvärr ser jag en tendens till att en del verkar skapa gems som är väldigt kortfattiga och innehållsfattiga. Typ: Santorini - a fantastic island! Det är väl problemet när poängjagare släpps in![]()
Dom har endast kört det med poäng under en månad (februari). Ingen aning om hur algoritmen ser ut men antagligen baserat på aktivitet, hur mycket man bidrar och hur populär man är.Jag undrar hur poängsystemet fungerar? Ser ni något mönster kring antal gems/likes/följare? När trillar poängen in?
Jag har inte sett några poäng ännu men har bara skapat ett par gems. Kanske har jag för få följare? *hint! hint!*
travelersgems.com/en/traveler/andersson.j