Håller med. Var kommer denna efterfrågan ifrån helt plötsligt? Ska de mata från AMS och CDG för det inte finns mer kapacitet där?Är ju väldigt kul nyheter. Kommer dock inte ifrån känslan av risken för att de tar sig vatten över huvudet. Är det fler som känner så eller är det bara jag?
Planen som man tog upp förra året, var att ta över från AMS och köpa in 10 st longdistans flygHåller med. Var kommer denna efterfrågan ifrån helt plötsligt? Ska de mata från AMS och CDG för det inte finns mer kapacitet där?
Är ju väldigt kul nyheter. Kommer dock inte ifrån känslan av risken för att de tar sig vatten över huvudet. Är det fler som känner så eller är det bara jag?
Lite så. Och hur kommer efterfrågan Västerut att vara post-Trump eller i mandatperiod 3?Är ju väldigt kul nyheter. Kommer dock inte ifrån känslan av risken för att de tar sig vatten över huvudet. Är det fler som känner så eller är det bara jag?
Att mata från AMS för att det inte finns kapacitet där är väl lite ologiskt, för då måste man ju ändå flyga dem via AMS? (CDG har väl däremot kapacitet?) Det krävs väl i så fall att de övertagna passagerarna aldrig behöver passera AMS, utan att de flyger från UK/Tyskland/varsom till CPH och därefter till sin destination. D.v.s. det måste finnas ett tillräckligt stort matarnät med tillräcklig kapacitet.Håller med. Var kommer denna efterfrågan ifrån helt plötsligt? Ska de mata från AMS och CDG för det inte finns mer kapacitet där?
A330-300 tillverkas inte ny längre så det är ett bra antagande.Airbus säger 18 st A330-900neo
+10 opions
Resterande A330-300 får vi anta är begagnade.
Det handlar mer om befintlig efterfrågan som tas av andra allianser.Håller med. Var kommer denna efterfrågan ifrån helt plötsligt? Ska de mata från AMS och CDG för det inte finns mer kapacitet där?