Någon info om feeders till CPH för att utöka upptagningsområdet?Anko sa att ARN och OSL kommer få fler rutter även om hubben så klart är CPH.
NEOs kommer på 30-talet så det CEOs fram tills dess.
Hoppas lifetime diamond har kommit i appen då.Anko sa att ARN och OSL kommer få fler rutter även om hubben så klart är CPH.
Även långdistans?Anko sa att ARN och OSL kommer få fler rutter även om hubben så klart är CPH.
Tehran, Johannesburg, Cape Town, Almaty, eller Mexico City hadde varit jätte trevligt att se ocksåNya destinationer som jag hoppas på:
- Vancouver
- Denver
- Dallas
- Sao Paolo
- Singapore
- Shanghai
- Hong Kong
- Ho Chi Minh
- Taipei
- Kapstaden
- Nairobi
CPH airport brukar kräva flytande danska i tal och skrift för alla tjänster som kräver säkerhetsklassning, så jag tror inte att så många Malmö-bor kommer i fråga IRL.
Tycker Anko säger det bra i Di, att köper 300 pers en biljett varje dag till LA från sthlm så flyger de dit härifrån. Ska det bli mer linjer från Arlanda så behöver det finnas efterfrågan.
Det är bara en sk "soundbite".Ja, fast CPH var redan hub när alla stater ägde och då prövade SAS LAX från ARN men flyttade rätt snabbt, så tycker inte att det bara är ett förenklat resonemang.
Skall man ta Anko pa orden sa skall man val inte forvanta sig nagon storre forandring aven om jag hoppas och faktiskt tror att det kan bli nagon avgang till val vald hub...Även långdistans?
Jag tror nog att SAS har koll på EXAKT hur många av deras befintliga resenärer som flyger LLA-CPH och om det skulle kunna löna sig med en direktkärra vissa dagar/tider.Jag vill inte påstå att efterfrågan är hög från Stockholm, för jag vet inte, men resonemanget haltar lite. Med denna logik skulle tex väldigt få helt nya linjer startas. Tex LLA-CPH.