Brandforce
Medlem
Jag är säker på att Karlssonskan menar att det bara är Pandion- och Diamondmän som är sura och muttrarVarför utgår du från att en Pandion och till och med en Diamond är en MAN? Det finns många kvinnor också som har dessa statusar![]()
Jag är säker på att Karlssonskan menar att det bara är Pandion- och Diamondmän som är sura och muttrarVarför utgår du från att en Pandion och till och med en Diamond är en MAN? Det finns många kvinnor också som har dessa statusar![]()
Förrutom att 200 är löjligt lite, oavsett hur många procent av något annat det är osv, så ser jag ett stort problem i att man kan oftast inte välja, finns det O klass så får du 100p oavsett om du har bagage eller inte. Light skulle så klart ha en egen bokstav.Vad som är "OK med poäng" avgör såklart bara du, men jag tror att @chazzie menar att för 700 kr extra t/r så får man 10x poängen. För 3960 kr extra så får man SAS Plus och 25x poängen.
Visa bifogad bild 87429
Visa bifogad bild 87430
En Go Light kan ju också lätt kosta 3000 enkel till Tyskland... (med 100p intjäning). Är nog det som stör mig mest.
Magiskt.Mitt rekord är en t o r till Milano för 6673 SEK i Go som gav 375p
Mitt rekord är en t o r till Milano för 6673 SEK i Go som gav 375p
Mer sorgligtLite komiskt är det
![]()

Mer sorgligt![]()