Senaste nytt

SAS sänker awardpriser på långlinjer till Asien!

Det är ju på hemvägen det är ett måste - det är ju då man vill sova...

Avbokning av bonusresor är gratis fram till 24 timmar före avgång men om en del av poängen har gått ut redan får du inte de poängen tillbaka.

10K är helt klart vär det. Se det som 1000kr om du räknar 10 öre per poäng.

Tack för era svar, då är resan bokad! Under den korta tiden det tog för er att svara hann "mina" biljetter försvinna, så senarelade resan en vecka och får nu business ToR.

Nu återstår bara informationsöverföring på hemmaplan :p

Du kan ju inte mena att du litar mer på kundtjänst än svaren du får på BC, ett stort misstag i så fall!
Det har jag inte sagt, egentligen vad vet vi om SAS ändrat i reglerna nu När de samtidigt ändra priserna. Bara för att flera andra bolag har en regel behöver inte det andra ha de.

Därför tycker jag de är lämligt att maila bolaget så de får klargöra de hela.

Det har jag inte sagt, egentligen vad vet vi vad SAS ändrat i reglerna nu med samma priser. Bara för att flera andra bolag har en regel behöver inte det andra ha de.

Därför tycker jag de är lämligt att maila bolaget så de får klargöra de hela.
Jag omformulerar.
Du kan provboka en Open Jaw resa med ditt förslag. Om det går att boka, då gäller det.
Om det är bara ett svar från kundtjänsten som säger att det går. Då tror jag tyvärr inte innan jag ser resultatet.

Jag hade redan en 241 bokning C class till Tokyo i oktober för 140000 poäng. Ringde till Tallin och fick tillbaka 40k poäng direkt! Idag är det en solig fredag! tack SAS!!

Nu har jag också pratat med Tallinn och fått tillbaka 40k poäng.

Det ska noteras att när jag frågade diamondsupporten om detta igår så sa de:

SAS Diamond skrev:
Enligt information om ordinarie pris(Inte Amex 2-4-1) så gäller dem nya
priserna från och med den 10 mars 2016. Har du bokat innan det så är det
priset som vi kom överens om tidiagre som gäller, i det här fallet 140
000 per person på ordinarie pris. Jag har svårt att tro att Amex har
andra regler men jag är inte 100% säker på det då jag endast har
tillgång till regler och villkår om ordinarie Eurobonus priser.

Bra där SAS ! vi som är tre har nu säkert lättare att få SAS PLUS då det verkar vara mer biljetter i PLUS än i C

Toppen