+1 på det! Tack SAS!
Faktiskt riktigt bra. Jag bokade strax innan nyheten kom ut och ringde in idag och påpekade det, vilket resulterade i 40K tillbaka. Bra gjort av SAS och mycket uppskattat.
+1 på det! Tack SAS!
Flygbiljetter till Ho Chi Minh City, Manila, Cebu, Kota Kinabalu är relativt billiga från Hong Kong.SAS destinationer i öst är ju storstäder snarare än sol-och-bad-resmål. Någon som funderat på lämpligt (och billigt) anslutande resmål från nån av SAS-destinationerna?
SAS destinationer i öst är ju storstäder snarare än sol-och-bad-resmål. Någon som funderat på lämpligt (och billigt) anslutande resmål från nån av SAS-destinationerna?
Från hong kong med United till Guam om du vill till ett ställe som inte så många varit på. Bra stränder, billig shopping o spännande 2a världskrigshistoria.Vad är era reflektioner kring det faktum att diffen nu är hela 40' eb-poäng mellan SAS och *A award till sydostasien? Mer lockande att åka SAS österut, även mtp kostnad för bränsletillägg/skatter, och sen kanske betala för ev korta anslutningar dit man egentligen vill åka?
SAS destinationer i öst är ju storstäder snarare än sol-och-bad-resmål. Någon som funderat på lämpligt (och billigt) anslutande resmål från nån av SAS-destinationerna?
Vad är era reflektioner kring det faktum att diffen nu är hela 40' eb-poäng mellan SAS och *A award till sydostasien? Mer lockande att åka SAS österut, även mtp kostnad för bränsletillägg/skatter, och sen kanske betala för ev korta anslutningar dit man egentligen vill åka?
Bokade en awardresa (241) i slutet av november för två i C till Hong Kong, totalt 140K poäng. Ringde idag till Tallinn och fick 40K 5 min senare återinsatta på kontot. Tack SAS.
Det som SAS gör nu är väldigt ovanligt.Härligt!
Fy skam på Finnair som jag fick inte göra precis samma då när de ändrade tabellen sin. Förlorade massa poäng. Så bra sköter AY sina platinum medlemmar
Jag tycker det är jättekonstigt av SAS att göra såhär. Kul såklart för de individer som får tillbaka poängen. Kan jag nästa gång klaga när en köpt biljett kostar mindre någon månad efter inköp?Härligt!
Fy skam på Finnair som jag fick inte göra precis samma då när de ändrade tabellen sin. Förlorade massa poäng. Så bra sköter AY sina platinum medlemmar