Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Kan någon som har fâtt länken klistra hit URLen utan medlemsnummeret?

Ställer samma fråga som charlesswe, då jag inte fått ett endaste mail av SAS sedan november 2012 (annat än beställda biljetter).
Och detta är kanske en möjlighet att kringgå problemet med mail utskicken som jag och några andra drabbats av.

Tycker redan att det är tillräckligt fullt i EBG-loungen på ARN på runt 0700 på måndagar men vi får väl se helt enkelt. Å andra sidan så kanske Scandinavian lounge blir enbart för EBD och EBG får vara i Business lounges.
Jag brukar utnyttja Scandinavian Loungen mellan kl 14 och 16 da mitt flyg normal avgar 16.30, det ar alltid knokfullt mellan 14 och 15 och da kan jag knappt hitta sittplats, kl 15 blir det alltid halvtomt och det ioch med att de ropar final call for en flight till CPH.

Fick mail om detta - min kvalificeringsperiod går ut idag (75000 baspoäng senaste året, mest inom skandinavien, så EBG var redan säkrat). Har sedan tidigare bokat tor till europa imorgon, ska man behöva boka om för att få det på kampanjen? För jag antar att jag kan tjäna ihop till guld 14/15 genom den här kampanjen.

Toppen