Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

agehall

Medlem
Men alltså, det är bara ID:n som betyder något serverside. Har du inte fått ett mail är länken värdelös. SAS IT har gjort rätt för en gångs skull.
 
Men alltså, det är bara ID:n som betyder något serverside. Har du inte fått ett mail är länken värdelös. SAS IT har gjort rätt för en gångs skull.
Även en blind höna :)

Trist att dom skulle lägga detta den mest uppbokade månaden på länge. Så får väl pyssla på ändå för att nå dit som det ser ut.
 

Sakoz

Medlem
Men alltså, det är bara ID:n som betyder något serverside. Har du inte fått ett mail är länken värdelös. SAS IT har gjort rätt för en gångs skull.

Javisst Agehall, men för oss som drabbats av problemet med att överhuvudtaget inte få några mail alls från SAS sedan november 2012, Så kan "vi" ju vara genererade serverside, men inte fått något mailutskick.
Därför är länken av intresse.
 

David

Medlem
Känns helt rätt att inte få mailet. Är EBB, har som högst varit EBS och då endast ett år, och har ändå inte några som helst planer på att MR:a till mig ett *G till.
 

NotRyan

Medlem
Javisst Agehall, men för oss som drabbats av problemet med att överhuvudtaget inte få några mail alls från SAS sedan november 2012, Så kan "vi" ju vara genererade serverside, men inte fått något mailutskick.
Därför är länken av intresse.

Ja, men om du klickar på Agehalls länk så får du bara tack för din (Agehall) anmälan... Alltså är den inte av värde för dig...

Jag skickar en exempellänk baserad på min, men där flera tecken är bytta, bokstav mot bokstav, siffra mot siffra, försök tyda den ni :D

http://link.flysas.com/r/?id=h4f347872,28852438,283f4kd6
 
Toppen